شناسهٔ خبر: 31210766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

والورده: قهرمان لالیگا؟ مگر رقیبی برای بارسلونا وجود دارد!؟

سرمربی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا در مصاحبه اختصاصی با ال موندو بر اراده جدی خود و مردانش برای قهرمانی در لالیگا تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق ارنستو والورده در مصاحبه‌ای اختصاصی با ال موندو دپورتیوو کاتالونیا تصریح کرد: بارسا برای قهرمانی مصمم است و بدون تردید برای رسیدن به این قهرمانی برنامه ریزی داشته و از روزی حادثه و تصادف اینجا نیست.

وی با اشاره به دو ال کلاسیکو دربی مهم آن هم هر دو در برنابئو گفت: دو تیم یعنی رئال مادرید و بارسلونا، شما از دو اسمی حرف می‌زنید که کاملاً حرفه‌ای هستند و برایشان مهم نیست در خانه خود باشند یا در خانه حریف، این چیزها دیگر برای دو تیمی مثل رئال مادرید با بارسلونا قدیمی شده است. دو ال کلاسیکو یا ۱۰ ال کلاسیکو، مهم این است که تیم‌ها آماده باشند، یکی از این بازی‌ها در جریان جام حذفی است و دیگری در جریان لالیگا، بنابراین هر یک مختصات خودش را دارد و آن را دو بازی پشت سر هم نمی‌دانیم.

والورده در پاسخ به این سوال که از میان مادرید، اتلتیکو یا بارسلونا چه تیمی قهرمان لالیگا خواهد شد گفت: قهرمان لالیگا! مگر رقیبی وجود دارد؟ من را خوب می‌شناسید، عادت ندارم بیهوده شعار بدهم اما وقتی تکلیف روشن است، دیگر نیازی به توضیح نیست، مشخص است که بارسلونا قهرمان خواهد شد.

والورده درباره مصدومیت مسی نیز گفت: این یک موضوع قدیمی است، مسی تقریباً از ۶ سال پیش تا کنون با این آسیب دیدگی کهنه دست به گریبان است، تعهد و تعصب مسی برای من بسیار ارزشمند است و به داشتن این بازیکن بزرگ و کاپیتان حرفه‌ای افتخار می‌کنم، مسی همتا ندارد و نگران این آسیب دیدگی هم نیستم، گاهی تشدید می‌شود و البته تیم بسیار خوب پزشکی و فیزیوتراپی این مشکل را به خوبی حل می‌کنند.

والورده با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در مادرید گفت: فوتبال با سیاست بیگانه نیست، نمی‌خواهم بگویم به ما هیچ ربطی ندارد البته من در حد گواردیولا نیستم که حتی سخنرانی سیاسی هم داشته باشم اما این را هم انکار نمی‌کنم که فضا این روزها به ضرر بارسلونا است و مادریدی‌ها خیلی با هم متحد هستند اما تاکید جدی من بر حرفه‌ای بودن بازیکنان است و خوب می دانم که آنها هرگز تحت تأثیر فضای سیاسی قرار نخواهند گرفت.

نظر شما