شناسهٔ خبر: 31210709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

آیا استقلال برای مجوز بازی پاتوسی، بیخیال پیگیری پرونده سوپرجام شد؟

مدیرعامل استقلال درباره موضوع‌های مختلف پیرامون این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش الف به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی درباره دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: هر بازی ۳ امتیاز دارد و ما با همه توان در این بازی شرکت کردیم و دوست داشتیم برنده شویم. همه دیدند استقلال بازی خوبی در زمین تبریز با آن جو به نمایش گذاشت اما بخت یار ما نبود. امیدواریم استقلال روز به روز بهتر شود و نتایج خوبی را رقم بزند.

او درباره شرایط تمرین استقلال توضیح داد: هواداران می‌دانند همه تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک زیرساخت ندارند و همین موضوع اجازه نمی‌دهد که زمین تمرین خوب داشته باشیم. حتی سرمربی سابق تیم ملی هم از این موضوع گلایه داشت. بهترین زمین ایران زمین استادیوم آزادی است و به خاطر زمستان و بارندگی، زمین عوض شد. زمین کمپ حجازی هم در حال بازسازی است. زمین ورزشگاه صنایع دفاع را رزرو کرده و دستور وزیر دفاع را گرفتیم و به امید خدا طی چند روز آینده این زمین را برای تمرین تیم آماده می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه نیز گفت: جا دارد از نفرات قبلی تشکر کنم و هیات مدیره جدید با نیروی جوان‌تر به جمع ما اضافه شده و امیدوارم با این ترکیب جدید نوید روزهای خوبی را به هواداران بدهیم.

فتحی درباره روند جذب پاتوسی و کسب مجوز بازی او نیز بیان کرد: ما در مورد جذب پاتوسی بنابر مقررات و آیین‌نامه مصوب سازمان لیگ اقدام کردیم. من رسما به هواداران گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد و مشکل زمان ما بود. پنجشنبه و جمعه ایران تعطیل است، شنبه و یکشنبه آفریقای جنوبی و این ۴ روز زمان را از ما می‌گرفت. اولین استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی منفی بود ولی در استعلام بعدی، شرایط پاتوسی احراز شد. او در باشگاه لوکرن بلژیک ۷ سال بازی کرده است. او ۱۱ بازی انجام داده بود، ۱۰ بازی رسمی و در ۲ بازی دوستانه رسمی نه مثل بازی‌های دوستانه ایران که در زمین‌های معمولی برگزار می‌شود به میدان رفته بود. جالب است بدانید یکی از بازی‌های دوستانه وی مقابل نیوکاسل بوده است.

او در ادامه درباره عملکرد داوران هم اظهار کرد: ما خواهش کردیم گزارش‌های داوری که به فدراسیون‌ها می‌دهند را برای ما بفرستند. این نامه با ۲۳ برگ به فدراسیون فوتبال ارسال شد. نامه را سازمان لیگ اصلاح کرد و فدراسیون هم نامه ارسالی به آفریقای جنوبی را اصلاح کرد. ۱۴ فوریه یعنی پنجشنبه آخر شب از سوی فدراسیون آفریقا ارسال شد و به این موضوع ایام دهه فجر را اضافه کنید که زمان را از ما گرفت.

مدیرعامل استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در کسب مجوز بازی پاتوسی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار گذاشتند که دیگر پرونده سوپرجام را پیگیری نکنند، تصریح کرد: شان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مساله بخواهند معامله کنند. مطمئنا این دو موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارد و ما پرونده سوپرجام را در جای خودش پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما