شناسهٔ خبر: 31210675 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

غفاری در گفتگو با آنا:

«مأموریت غیرممکن» کنسرت سینمایی که راجع به تولید ملی است

کارگردان مأموریت غیرممکن گفت: این فیلم که اولین کنسرت سینمایی است، راجع به تولید ملی و فرار مغزهاست.

صاحب‌خبر -

یعقوب غفاری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره اکران مأموریت غیرممکن اظهار کرد: این فیلم سینمایی از 24 بهمن ماه در گروه سینمایی ماندانا اکران شده و تا به امروز چند اکران مردمی نیز داشته است.

وی با بیان اینکه این فیلم اولین کنسرت سینمایی است، افزود: این اثر با سرمایه شخصی ساخته شده و به خاطر اصلاحیه‌هایش گرفتن پروانه نمایش آن به طول انجامید.

کارگردان فیلم مأموریت غیرممکن با بیان اینکه این فیلم به موضوع تولید ملی و فرار مغزها می‌پردازد، گفت: در این فیلم سعی شده است از دیالوگ‌هایی که مناسب خانواده‌ها نیست، استفاده نکنیم؛ سعی کردیم فیلمی بسازیم که عملاً خانواده‌ها با خیال راحت فیلم را ببینند.

وی با بیان اینکه حامد همایون، امیرعباس گلاب و رضا یزدانی در این فیلم حضور دارند، گفت:‌ همکاری با ایشان را بازی نگذاشته‌ایم، این عزیزان حضور دارند و ترانه‌هایشان را در فیلم اجرا می‌کنند.

غفاری با بیان اینکه امسال مؤفق به دیدن دو فیلم در جشنواره فیلم فجر شدم، گفت: فیلم‌های «مسخره‌باز» و «بیست و سه نفر» را دیدم، به‌دلیل اینکه درگیر اصلاحی‌های فیلم بودم، چندان فرصت نشد که فیلم‌های جشنواره را ببینم. با این دو فیلم خوشبین و خوشحال شدم که فیلم‌های خوبی در آینده در سینماهای کشور اکران خواهند شد.

انتهای پیام/4072/4046/

نظر شما