شناسهٔ خبر: 31209410 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی فولاد خوزستان-نفت مسجد سلیمان؛ قطبی به دستیار سابقش رسید

مهدی تاج الدینی

فولاد با افشین قطبی در غدیر اهواز میزبان تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته هجدهم لیگ برتر ایران 
فولاد خوزستان-نفت مسجد سلیمان
اهواز-ورزشگاه غدیر اهواز
یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 15:00
داوران: محمدحسین زاهدی فر-فرهاد مروجی-براتعلی مولوی-حسین مرادی/ناظر: نادر جعفری

ورزشگاه غدیر اهواز

پیش بازی

دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در حالی فردا (یکشنبه - 28 بهمن) مقابل یکدیگر قرار می گیرند که میزبان با 22 امتیاز در رده هفتم جدول و نفت مسجدسلیمان هم با 16 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول مسابقات لیگ قرار دارند.

ابتدا از میزبان دیدار فردا، فولاد خوزستان شروع می کنیم. فولاد با افشین قطبی روزگار خوب و خوشی را در مسابقات لیگ برتر سپری می کند. افشین قطبی در اولین بازی خود که توانسته بود تیمِ قدرتمند تراکتورسازی را در تبریز شکست دهد، در هفته گذشته و هفدهم لیگ برتر نیز توانست از پسِ تیم مدعی لیگ برتر پرسپولیس برآید و اولین شکست فصل سرخپوشان را به آن ها تحمیل کند. فولاد خوزستان می تواند در صورت کسبِ سه امتیاز دیدار روز یکشنبه در غدیراهواز با یک رده صعود در جدول رده بندی لیگ برتر، جای تیم پارس جنوبی جم را بگیرد.

در سوی دیگر میدان تیم، نفت مسجدسلیمان قرار دارد. شاگردان مرزبان در دیدار هفته گذشته خود برابر پارس جنوبی جم در دقایق پایانی برد ارزشمند خود را با تساوی عوض کردند تا با 16 امتیاز از 17 بازی در رتبه سیزدهم مسابقات لیگ برتر قرار گیرند. مرزبان زمانی در پرسپولیس دستیار افشین قطبی بوده و شناخت کاملی از سرمربی کنونی فولاد خوزستان دارد و باید دید تقابل اندیشه های این دو مربی چه نتیجه ای را در بازی روز یکشنبه رقم خواهد زد.

محرومان دو تیم

فولاد خوزستان: میثم دورقی، علی غلامزاده و مارکو آنتونیو (مربی فولاد خوزستان)

نشست خبری مربیان

افشین قطبی: برای رسیدن به بالای جدول به همه امتیازات نیاز داریم؛ تقابل با مرزبان؟ هیچ وقت با کسی مشکل شخصی ندارم

علیرضا مرزبان: نفت مسجد سلیمان دشمنان زیادی دارد اما هیچ حامی ندارد

نظر شما