شناسهٔ خبر: 31209313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال| فولاد- نفت مسجد سلیمان؛ دربی خوزستان در هفتمین بازی هفته

R7878/P/S3,27/CT7

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان در هفتمین دیدار هفته هجدهم به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان در قالب هفتمین بازی این هفته رودرروی هم قرار می‌گیرند. فولاد خوزستان که هم‌اکنون با 22 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد با اضافه شدن افشین قطبی متحول شده و در 3 بازی گذشته‌ای که این مربی روی نیمکت نشسته, به دو پیروزی 2 بر یک مقابل مدعیان اصلی لیگ, تراکتورسازی و پرسپولیس و البته یک تساوی برابر پارس جنوبی رسیده است.

افشین قطبی که حالا با کسب این نتایج حسابی روی سکو‌ها و بین هواداران فولاد محبوب شده است, در این بازی نیز که یکی از دربی‌های استان خوزستان به حساب می‌آید به دنبال کسب 3 امتیاز خواهد بود, البته بعد از حضور قطبی در خوزستان هواداران فولاد نیز با این تیم و ورزشگاه آشتی کرده‌اند. کسب نتایج خوب و آرامش درونی باشگاه فولاد از حال و روز خوب و البته آمادگی بالای این تیم برای دیدار امروز حکایت می‌کند. هدف اصلی تیم فوتبال فولاد خوزستان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و برای همین می‌توان انتظار داشت که نفت مسجد سلیمان در این بازی کار بسیار سختی مقابل شاگردان قطبی داشه باشد.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اما با 16 امتیاز و قرار گرفتن در رده سیزدهم جدول با شکست و از دست دادن امتیاز در این بازی در خطر سقوط به رده‌های پایین‌تر جدول قرار خواهد گرفت. بنابراین تیم سخت کوش مسجد سلیمان به آسانی از این بازی نخواهد گذشت و حداقل برای کسب تساوی به میدان خواهد آمد. تیم علیرضا مرزبان در سه بازی گذشته به دو تساوی مقابل پارس جنوبی و ذوب‌آهن دست پیدا کرده است و مقابل تراکتورسازی با نتیجه 3 برصفر شکست خورده است.

این دیدار از ساعت 15 امروز (یکشنبه) با قضاوت محمدحسین زاهدی فرد در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

 

نتایج سایر رقابت‌های این هفته که در روز‌های گذشته برگزار شده به شرح زیر است:

پرسپولیس2 استقلال خوزستان صفر

صنعت نفت آبادان صفر- پدیده شهر خودرو صفر

تراکتورسازی یک- استقلال صفر

پیکان صفر- سپاهان یک

سپیدرود رشت یک- ماشین‌سازی‌تبریز یک

پارس جنوبی جم 3- نساجی مازندران یک

به گزارش تسنیم, دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا از هفته هجدهم لیگ برتر به دلیل حضور این دو تیم در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شده است.

انتهای پیام/

نظر شما