شناسهٔ خبر: 31209148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تریبون | لینک خبر

آخرین فرصت!

امید نیکو

اما خب باشد! شما انقلابی! شما خط رهبری! اگر راست‌ می‌گویید جلوی تصویب FATF را بگیرید!

صاحب‌خبر -

 

این روزها اصولگرایانی که در صبح نو، تیتر میزدند “عراقچی، مرد خردگرای ایران” و در نشریه خط حزب‌الله تئوریزه میکردند که عبور از خطوط قرمز هسته‌ای مانند مین نیست یا همانند مدیرمسوول روزنامه خراسان، دو جلد کتاب در فضایل برجام مینوشتند یا نامزدان اصولگرایی که در مناظرات ۹۲ با روحانی همراه شده و ایستادگی جلیلی در مذاکرات را تمسخر کردند و یا سرلشگری که لوزان را تبریک میگفت و خطیب جمعه‌ای که جز در تقبیح دلواپسان چیزی نمیگفت و تحلیلگری که برجام را توافق متوازن میخواند و آن آقای محور وحدت اصولگرایان که در جلسه تصویب برجام در مجلس غایب بود و آن مرجع عالی‌قدری که تاخیر در تصویب برجام را برنمی‌تافت و … همه و همه شده‌اند منتقد برجام، #دلواپس وادادگی و مدعی انقلابی‌گری!

هرچند ما، امثال اینها را متهم ردیف اول تحمیل این خیانت‌نامه به رهبر انقلاب میدانیم و خام تلاشهای مزوّرانه رسانه‌ای برای انداختن همه‌چیز به کول ظریف و روحانی و لاریجانی نمی‌شویم، اما خب باشد! شما انقلابی! شما خط رهبری! اگر راست‌ می‌گویید جلوی تصویب FATF را بگیرید! این دفعه دیگر تجربه تلخ اعتماد به آمریکا و خسارت محض ناشی از وادادگی مقابل دشمن را دیده‌اید! پس بهانه‌ای ندارید!

شورای محترم نگهبان جلوی تصویب پالرمو و CFT را گرفت، اکنون تعیین تکلیف آن بدست مجمع تشخیص مصلحت نظام است که برای تایید این دو نیاز به موافقت دو سوم از اعضای ۴۸ نفره مجمع تشخیص است! اگر فقط ۱۷ نفر از انبوه مدعیان انقلابی‌گری در مجمع به این دو لایحه رأی ندهند، این دو خیانت‌نامه تحت هیچ شرایطی تصویب نمیشود! برای جنابان انبوه اصولگرا و مدعی انقلابی‌گری در مجمع که منصوب مستقیم رهبر معظم انقلاب بوده و به موجب این اعتماد با هیچ توجیهی حق خیانت ندارند، تنها یک فرصت باقی مانده! اگر انقلابی هستید باید بدانید این ۲ لایحه تنها برای باج دادن به اروپا و از برای #خودتحریمی و بسته شدن راههای دور زدن تحریم و در نتیجه تسلیم نظام دربرابر گزینه #مذاکره آماده شده پس این خیانت‌نامه را ردش کنید! اگر ولایتمدارید پس حتما صحبتهای حضرت آقا درباره کنوانسیونهای مشکلدار را شنیده‌اید جلوی به زمین افتادن حرف رهبری را بگیرید پس این خیانت‌نامه را ردش کنید! اگر کارشناسید پس گول حق شرطهای غیروارد و نمایشی مدنظر روحانی و لاریجانی را نباید بخورید پس این خیانت‌نامه را ردش کنید!

از اصلاح‌طلبان مجمع نظیر عارف و انصاری و صدر که می‌گذریم، مطالبه ایستادگی از امثال حداد عادل، ولایتی و باهنر که خنده‌دار است، برای گول خوردن و بازی در پازل واداده‌ها کردن توسط توکلی، مصباحی مقدم و آقامحمدی هم که تنها میتوان تأسف خورد! از خنثی‌هایی مانند دانش جعفری، ایروانی، نبوی و میرمحمدی هم که انتظاری نیست! از تعدادی هم که برای ژست و عکس گرفتن می‌آیند هم اسم نبریم سنگین‌تر است!

اما حضرات مشهور به ولایتمداری و جنابان مدعی انقلابی‌گری!
۱- آیت‌الله آملی
۲- آیت‌الله یزدی
۳- آیت‌الله شب‌زنده‌دار
۴- محمدحسین صفارهرندی
۵-محسن رضایی
۶- سعید جلیلی
۷-پرویز داوودی
۸- آیت‌الله جنتی
۹- محمدباقر قالیباف
۱۰-سردار باقری
۱۱- آیت‌الله مدرسی یزدی
۱۲-حسین محمدی
۱۳-محمود محمدی عراقی
۱۴-آیت‌الله ابراهیم رئیسی
۱۵-آیت‌الله موحدی کرمانی
۱۶-احمد وحیدی
۱۷- آیت‌الله مجتهد شبستری
۱۸- غلامحسین محسنی اژه‌ای
۱۹-مصطفی میرسلیم

اگر شما ۱۹ نفر حتما حضور یابید و رأی منفی بدهید یقینا #پالرمو و CFT در مجمع رد میشوند! اما اگر تصویب شد خواهشا بعدا تلاش نکنید جای پای خود را از این لکه ننگ پاک کنید! انگشت نگیرید طرف اصلاح‌طلبان و لاریجانی و روحانی! این اتمام حجت ما با اصولگرایان و مدعیان انقلابی‌گری حاضر در مجمع است! اگر حاضر به هزینه دادن برای مطالبه جریان انقلاب و بیانات امام امت نیستید بی‌جهت طبل توخالی نباشید! بعدا نگویید نگفتیم…
والسلام

نظر شما