شناسهٔ خبر: 31209063 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

پوستر فیلم قبرستان حیوانات خانگی رونمایی شد

خبرگزاری میزان- مجموعه پوستر فیلم سینمایی "قبرستان حیوانات خانگی" به کارگردانی کوین کولش و دنیس ویدمایر دو تن از کارگردانان مطرح سینمای هالیوود رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مجموعه پوستر فیلم سینمایی "قبرستان حیوانات خانگی" به کارگردانی کوین کولش و دنیس ویدمایر دو تن از کارگردانان مطرح سینمای هالیوود رونمایی شد.

فیلم سینمایی قبرستان حیوانات خانگی در ژانر ترس ساخته شده و اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ۵ آوریل ۲۰۱۹ آغاز خواهند کرد.

پوستر فیلم قبرستان حیوانات خانگی رونمایی شد//////////////////جمعه

قبرستان حیوانات خانگی یک فیلم رو به اکران آمریکایی در سبک فراطبیعی ترسناک بر پایه رمانی به همین نام و به قلم استیون کینگ است که سابقاً فیلمی در سال ۱۹۸۹ از آن نیز اقتباس شده بود.

این فیلم به نویسندگی جف بولر و کارگردانی کوین کولش و دنیس ویدمایر است و پخش جهانی آن را کمپانی وتمایر بر عهده گرفته است. قبرستان حیوانات خانگی قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ در ایالات متحده اکران شود.

جیسون کلارک، جان لیتاو، امی اسمیتز، نائومی فرینیت، آلیسا بروک، هوگو لووآین، جت لورنس، اوبسا احمد، سونیا ماریا و چارلی هاچ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی "قبرستان حیوانات خانگی" به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

نظر شما