شناسهٔ خبر: 31208953 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان:

صبر جمهوری اسلامی ایران به سر آمده است | انتقام شهدا را می گیریم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان، در جمع باشکوه مردم شهید پرور اصفهان با اشاره به حضور مردم اصفهان در تمام عرصه‌ها برای حمایت از نظام مقدس اسلامی، گفت: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی بسیج شده‌اند تا مانع رشد و پیشرفت کشور شده و در تلاش هستند تا در کشور ما ایجاد ناامنی کنند و نیروهای امنیتی و انتظامی همواره در حال مقابله و مبارزه با توطئه‌های این دشمنان هستند.

وی در ادامه افزود: 9 سال است مسأله تأمین امنیت مرزهای جنوب شرق کشور به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است که اقدامات مؤثری از جمله انسداد مرزها در این منطقه صورت گرفته و لشکر 14 امام حسین(ع) از جمله یگان‌های فعال در این منطقه است، کشورهای مزدور منطقه در چندسال اخیر برنامه ریزی‌های گسترده‌ای داشته‌اند تا در کشور ما ایجاد ناامنی کنند اما فرزندان شما امنیت را در مناطق مرزی برقرار کردند و اجازه ندادند مشکلی برای پاسگاه‌های مرزی ایجاد شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسگاه‌های مرزی دژهای مستحکمی هستند که دشمنان در حمله به آنها شکست خورده و عقب نشینی کرده‌اند، تصریح کرد: آنچه که رییس جمهور و مسؤولان کشور به آن اشاره کرده‌اند این است که دیگر ملاحظات گذشته را نخواهند داشت و برای انتقام خون این شهدا وارد عمل خواهند شد.

وی ادامه داد: صبر جمهوری اسلامی ایران به سر آمده است و انتقام شهدایمان را از عربستان و امارات خواهیم گرفت، از دولت و ارتش و سازمان‌های امنیتی پاکستان سؤال می‌کنیم که چرا به این گروه‌های تروریستی پناه داده‌اند؟ در سال گذشته 6 تا 7 مورد عملیات انتحاری خنثی شده است و این عملیات انتحاری پس از این عملیات‌های شکست خورده انجام شد و ما انتقام خون شهدای سیستان و بلوچستان را خواهیم گرفت.

سرلشکر جعفری به همکاری سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: براساس گفته رییس جمهور و رییس شورای عالی امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی ملاحظات گذشته را نخواهد داشت و در همین راستا خواستار این هستیم که دستان ما را برای انجام عملیات‌های انتقام جویانه باز بگذارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از سکوت سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان و افشا نکردن محل اختفای گروهک‌های تروریستی، تصریح کرد: این سکوت را به معنای حمایت از تروریست‌ها می‌دانیم، پاکستان باید بداند که هزینه حمایت از گروهک جیش الظلم را باید بپردازد و این هزینه سنگین خواهد بود.

نظر شما