شناسهٔ خبر: 31208404 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرما مدارس برخی مناطق اردبیل را برای دومین روز تعطیل کرد

اردبیل - ایرنا - تداوم سرما پس از بارش برف شدید در اردبیل مدارس برخی از مناطق استان اردبیل را برای دومین روز متوالی در هفته جاری تعطیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل شنبه شب اعلام کرد که روز یکشنبه در اردبیل، سرعین ، نیر و هیر مقاطع تحصیلی پیش دبستانی ، ابتدایی و در نمین، گرمی، مشگین شهر، ارشق و لاهرود پیش دبستانی در نوبت صبح تعطیل است.
همچنین در شهرستان کوثر پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد، در خلخال هم پیش دبستانی و استثنایی تعطیل و ابتدایی شهر و روستا و متوسطه دوره اول مدارس روستایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
در این حال هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که از دیروز تا صبح امروز در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف و در مناطق شمالی بارش باران رخ داد که بیشترین بارش برف در شهرستان نیر از ایستگاه باران سنجی بلقیس آباد با 68 سانتیمتر و بیشترین بارش باران از شهرستان بیله سوار با 22 میلیمتر به ثبت رسیده است.
این منبع افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی ، در ادامه فعالیت این سامانه در منطقه تا قبل از ظهر فردا (یکشنبه 28 بهمن) در بخش هایی از مناطق شمالی بارش پراکنده باران و بخش هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.
ضمنا امشب ضمن وزش باد گاهی تند تا نسبتا شدید (بویژه در مناطق شمالی و مرکزی) دمای هوا بطور محسوس کاهش یافته طوری که در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای 5 تا 7 درجه زیر صفر هم انتظار می رود.
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمامی راه های استان باز بوده و تردد در جاده های کوهستانی با توجه به وجود کولاک و لغزنده بودن جاده ها با احتیاط و در برخی موارد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
6016

نظر شما