شناسهٔ خبر: 31208386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسپالتی: تا زمانی که ایکاردی بازیکن اینتر است، از توانایی او بهره می‌بریم؛ گرفتن بازوبند از ایکاردی، به نفع تیم و حرکتی در جهت عدالت بود

محمد رضایی

از صحبت های امروز اسپالتی اینطور برداشت می شود که مائورو ایکاردی آخرین ماه های فعالیت خود در پیراهن نراتزوری را سپری می کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در آستانه دیدار با سمپدوریا، لوچانو اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و مطابق انتظار اکثر سوالات خبرنگاران پیرامون مائورو ایکاردی بود.

به نقل از Football-Italia؛ اسپالتی گفت:

گرفتن بازوبند از ایکاردی تصمیمی سخت و دردناک بود اما قوانینی وجود دارد که باعث می شود همه چیز عادلانه به نظر برسد. جو کاملا آزادانه ای در رختکن ما وجود دارد و به صورت مستقیم و شفاف، همه چیز را به هم می گوییم. تصمیمی که گرفته شد بر ضد ایکاردی نبود بلکه به نفع تیم بود. این دقیقا جمله ای است که دیروز به خود ایکاردی هم گفتیم. نمی توانم اینجا بنشینم و همه جزئیات را به شما بگویم اما این یک حرکت در جهت عدالت بود. ما در برابر باشگاه و طرفداران مسئول هستیم و همان طور که گفتم اتحاد و عدالت باید در اولویت باشد.

شما به مهاجمانی که بیشتر گل می زنند توجه دارید اما من نگرش مدافعان را دوست دارم. درست است که مهاجم باید روی گلزنی اش تمرکز کند و شاید به تنهایی هم از پس کار برآید اما وقتی یک مدافع به صورت انفرادی عمل کند، به دردسر می افتد. هر کسی در دفاع وظایف مشخصی در جهت کمک به تیم برعهده دارد. مدافعان همدیگر را در قالب یک گروه واحد می بینند. می دانیم پذیرش تصمیمی که در رابطه با ایکاردی گرفته شد برای همه سخت است؛ مائورو یک بازیکن بسیار مستعد است اما ما باید به پتانسیل کل تیم هم نگاه کنیم. 

بسیاری معتقدند مصدومیت اخیر ایکاردی ساختگی است اما اسپالتی چنین موضوعی را رد کرد و گفت:

همان طور که در بیانیه باشگاه مشخص شد، او مصدوم است و قادر به بازی کردن نیست. فعلا باید زیر نظر کادر پزشکی، دوران نقاهت خود را سپری کند. چنین چیزی در مورد کیتا بالده نیز صادق است و باید برای بازگشت او صبر کنیم.

حمله به اتومبیل وندا نارا از سوی افرادی ناشناس؟ امیدوارم خاطیان شناسایی و دستگیر شوند چون چنین حرکتی اصلا قابل قبول نیست. پلیس قطعا به این مورد رسیدگی می کند. می دانم که این موضوعات، مورد علاقه شماست اما مهم ترین مسئله برای من، تیم و نتایجش است. ایکاردی فردا در دسترس نیست و این موضوع بدون اینکه ما را یک اینچ به عقب ببرد، باید ثابت کنیم برای دیدار با سمپدوریا آماده هستیم. این چیزی است که باید در موردش بحث کنیم. ایکاردی در دسترس نیست ولی بقیه که هستند؛ پس می خواهم در مورد آنها صحبت شود.

ایکاردی باید یک عضو کامل از تیم باشد و احترامش نسبت به هم تیمی های خود را نشان بدهد. قضیه خیلی ساده است. ایکاردی بازیکن بسیار قدرتمندی است و تا زمانیکه در اینتر است، می خواهیم از همه ظرفیت او بهره ببریم.

بازی با سمپدوریا؟ آنها رقیب سرسخت و چالشی جدی برای کسب سهمیه ما هستند. تیمی با هویت مشخص هستند که هر کسی به خوبی وظایفش را در زمین می داند. باید به جامپائولو بابت سبک فوق العاده بازی تیمش تبریک بگویم، به خصوص اینکه آنها همیشه فروش های مهمی دارند. جامپائولو یکی از بهترین سرمربیان ایتالیا است و شکست هفته گذشته آنها مقابل فروزینونه کاملا تصادفی بود. از آن بازی هایی بود که به طور عجیبی همه اتفاقات بر ضد یک تیم پیش رفت.

انتظار نمایشی خوب همچون هفته گذشته مقابل پارما را از تیم خود دارم. تاریخ اینتر نشان می دهد هرگاه بازیکنان تحت فشار قرار گرفته اند، به خوبی از خود واکنش نشان داده اند. نباید اجازه بدهیم مسائل خارجی روی رختکن ما تاثیر منفی بگذارد و فردا این فرصت را داریم تا ثابت کنیم این مسائل کوچکترین اثری بر عملکرد اینتر ندارد.

نظر شما