شناسهٔ خبر: 31207394 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قیمت پرچمدار بعدی ال‌جی مشخص شد +تصاویر

شرکت ال‌چی پرچمدار بعدی خود با نام G8 ThinQ را در ماه آینده معرفی می‌کند، اما به تازگی مشخصات جدیدی از جمله قیمت این مدل فاش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که ال‌جی اطلاعاتی در مورد پرچمدار بعدی خود منتشر می‌کند، این اطلاعات تاکنون مربوط به نام و مشخصات دوربین سلفی این مدل بوده، در حال حاضر می‌دانیم که پرچمدار بعدی ال‌جی، G8 ThinQ نام دارد، این مدل به نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED تجهیز شده و از پردازنده ۱۰ نانومتری هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ و تراشه گرافیکی Adreno 630 بهره می‌برد، رزولوشن این صفحه نمایش ۲۱۶۰ در ۴۶۶۵ خواهد بود و تراکم پیکسل آن ۸۴۳ اعلام شده است.

جدا از نمایشگر با کیفیت این مدل، G8 ThinQ از ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد، پیش‌بینی می‌شود یک نسخه دیگر با حافظه رم ۴ یا ۸ گیگابایت نیز تولید شود. همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این مدل در نظر گرفته شده که به احتمال فراوان شاهد نسخه‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی این مدل نیز خواهیم بود. درگاه USB نوع، C اندروید ۹ و باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر از دیگر مشخصات پرچمدار ال‌جی خواهد بود.

قیمت پرچمدار بعدی ال‌جی مشخص شد +تصاویر

اما در این هفته جزئیات دیگری از این مدل منتشر شد که ارتباطی به سخت افزار داخلی G8 ThinQ ندارد و قیمت آن را مشخص می‌کند. در سایت redditor تصویری منتشر شده که بیانگر قیمت G8 ThinQ است، بر اساس این تصویر پرچمدار بعدی ال‌جی ۱۱۹۹ دلار کانادا قیمت دارد که با تبدیل آن حدود ۹۰۰ دلار آمریکا خواهد شد.

قیمت پرچمدار بعدی ال‌جی مشخص شد +تصاویر

قیمت پرچمدار بعدی ال‌جی مشخص شد +تصاویر

البته در نگاه اول شاید این قیمت در مقایسه با تولیدات سامسونگ و آیفون، زیاد به نظر بیاید، اما نکته مهم آن است که ۹۰۰ دلار قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این مدل است که به احتمال زیاد، گران‌ترین نسخه G8 ThinQ نیز محسوب می‌شود. البته به طور قطع قیمت این مدل در مناطق مختلف جهان متفاوت خواهد بود، به طور مثال ال‌جی برای رقابتی کردن پرچمدار خود باید قیمتی زیر ۸۵۰ دلار برای آن در آمریکا در نظر بگیرد؛ چرا که قیمت سامسونگ گلکسی اس ۹ از ۷۲۰ دلار آغاز می‌شود، همچنین قیمت ارزان‌ترین نسخه آیفون XR نیز ۷۵۰ دلار است.

قیمت پرچمدار بعدی ال‌جی مشخص شد +تصاویر

قیمت پرچمدار بعدی ال‌جی مشخص شد +تصاویر

اگر ال‌جی بخواهد با نام‌هایی مانند سامسونگ و اپل رقابت کند باید قیمت پرچمدار بعدی‌ خود را چیزی حدود ۷۰۰ دلار قیمت‌گذاری کند. حال باید دید قیمت‌گذاری ال‌جی به چه صورت خواهد بود. این شرکت به طور رسمی اعلام کرده که مدل G8 ThinQ در رویداد MWC 2019 (تاریخ ۲۴ فوریه) معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود عرضه این مدل در مارس آغاز شود.

بیشتر بخوانید: مشکلات خودرو تسلا Model 3 در سرمای زمستان، مالکان را به سطوح آورد!

انتهای پیام/

اطلاعات گوشی جدید ال‌جی فاش شد

برچسب‌ها:

نظر شما