شناسهٔ خبر: 31207301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

ميز خبر

صاحب‌خبر -

 ظريف با گروه «ريش‌سپيدان بين‌المللي»ديدار و گفتگو کرد

وزير امور خارجه کشورمان با اعضاي گروه «ريش‌سپيدان بين‌المللي» ديدار و گفتگو کرد.به گزارش آنا از وزارت امور خارجه، محمدجواد ظريف در حاشيه کنفرانس امنيتي مونيخ با «مري رابينسون» و «اخضر ابراهيمي» ديدار و گفتگو کرد.تبادل‌نظر در خصوص مهم‌ترين تحولات بين‌المللي و موضوعات منطقه‌اي محور اصلي اين ديدار بود. گروه ريش‌سپيدان بين‌المللي (THE ELDERS) سازماني غيردولتي متشکل از ديپلمات‌هاي کهنه‌کار بين‌المللي است که در زمينه صلح و حقوق بشر فعال هستند.

مجلس کليات لايحه بودجه سال 98 کل کشور را تصويب کرد

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با 117 راي موافق با کليات لايحه بودجه سال 98 کل کشور موافقت کردند.به گزارش ايرنا، نمايندگان با 117 راي موافق، 86 راي مخالف و 8 راي ممتنع از 212 نماينده حاضر با کليات لايحه بودجه سال 98 موافقت کردند.

پوتين: اروپا مخالف استقرار موشک‌هاي آمريکاست ولي جرأت اعتراض ندارد

ولاديمير پوتين معتقد است کشورهاي اروپايي گرچه علاقه‌اي به وجود موشک‌هاي آمريکايي در خاک خود ندارند اما جرات بحث با واشنگتن در اين باره را ندارند.به گزارش ايسنا، ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه اظهار کرد: فکر مي‌کنيد هيچ‌يک از کشورهاي اروپايي مي‌خواهد که موشک‌هاي ميان‌برد آمريکا به اروپا اعزام شوند؟ هيچ‌کس چنين چيزي را نمي‌خواهد اما ترجيح مي‌دهند ساکت بمانند. استقلال آن‌ها کجا رفته؟

وزير خارجه پاکستان:

اسلام‌آباد آماده عادي‌سازي مشروط روابط با اسرائيل است

وزير خارجه پاکستان با تأکيد بر تصميم کشورش براي عادي سازي کامل روابط با اسرائيل گفت که گسترش روابط با اين رژيم مشروط به پيشروي در حل مسأله فلسطين است.به گزارش ايلنا به نقل از روسيا اليوم، «شاه محمود قريشي» وزير خارجه پاکستان در حاشيه کنفرانس امنيتي مونيخ در مصاحبه با راديو اسرائيل با اشاره به آمادگي کشورش براي عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي، گسترش اين روابط را به ميزان پيشروي در حل مسأله فلسطين مشروط دانست.وي در اين مصاحبه ابراز اميدواري کرد که طرح ابتکار صلح آمريکا در حل موضوع فلسطين اثرگذار باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما