شناسهٔ خبر: 31207233 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

حوادث کوتاه از کشور

صاحب‌خبر -

      
      کود شیمیایی خارجی قاچاق
کرج- خبرنگار کیهان: جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف هفت هزار و 200 بطری سموم و کود شیمیایی محلول قاچاق به ارزش هفت میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان البرز خبر داد.
سرهنگ مهدی حاجیان اظهار داشت: در پی کسب خبر از منابع و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران شهرستان البرز با همکاری عوامل سازمان صنعت و معدن از انجام یک فقره معامله محموله قاچاق کودشمیایی و سموم کشاورزی توسط افرادی در این شهرستان مطلع شدند.
وی اضافه کرد: ماموران در همین خصوص نیز دو فرد را که قصد معامله و تحویل بار قاچاق را داشتند شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و به همراه کامیون به مقر پلیس منتقل کردند.
دستگیری اعضای باند سرقت
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری هفت نفر از اعضای یک باند با 26 فقره سرقت خبر داد.
سرتیپ حاجی محمد مهدیان‌نسب گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، پیگیری و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي و آگاهي شهرستان خرم‌آباد قرار گرفت.
فرمانده انتظامی لرستان تصريح كرد: ماموران پس از انجام تحقيقات و کار اطلاعاتی موفق به شناسایی يك نفر سارق حرفه اي شدند كه با همكاري شش نفر همدست در سطح شهرستان خرم‌آباد اقدام به سرقت مي كنند.
گاز گرفتگی
کرج- خبرگزاری صدا و سیما: چهار نفر بر اثر بی‌احتیاطی در استفاده از لوازم گرمایشی جان خود را از دست دادند.
بابائی، رئیس‌مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز، گفت: با اعلام گازگرفتگی در شهرک قائم مهرشهر اکیپ‌های اورژانس به این محل اعزام شدند که در بررسی اولیه مشخص شد هر چهار نفر ساکن این محل جان خود را از دست داده‌اند.وی افزود: در این حادثه یک مادر 28ساله و سه فرزند پسر هشت، پنج و سه ساله‌اش به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند. علت این حادثه نشت گاز مونواکسید کربن بوده است.
برخورد خونین پراید و پژو
شهرکرد- ایسنا: مسئول روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد خونین پراید با پژو در محور لردگان به بروجن ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.محسن ابراهیمی افزود: با اعلام این حادثه به مرکز پیام اورژانس بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شدند.
فوت دانش‌آموز در مدرسه
اهواز – ایسنا: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان «فوت دانش‌آموز ناحیه یک اهواز در زنگ تفریح «آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با انتشار متنی در این خصوص توضیحاتی داد.در متن توضیحات آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز آمده است:ظهر روز چهارشنبه (٢٤ بهمن‌ماه ٩٧) یکی از دانش‌آموزان پایه سوم دبستان ابن‌سینا به نام «حسین خالدی» در زنگ تفریح به قصد بازی در حیاط مدرسه به پاکت خالی آب‌میوه ضربه‌ای زد که متأسفانه سُر خورد و از پشت سر، بر زمین حیاط مدرسه سقوط کرد.
بلافاصله پس از وقوع این حادثه، معاونین مدرسه بالای سر دانش‌آموز حاضر شدند و سریعاً اورژانس ١١٥ را مطلع کرده و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند اما متأسفانه این دانش‌آموز هیچ علائم حیاتی به اقدامات امدادی که بر روی وی انجام شد، نشان نداد و نیروهای امدادی ١١٥ اعلام کردند که این دانش‌آموز با همان ضربه اولیه فوت کرده است، سپس وی به بیمارستان بقایی اهواز منتقل شد.
بلافاصله پس از وقوع حادثه هیئتی متشکل از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز مسئول پیگیری این موضوع شدند. در عین حال با حضور نیروی انتظامی و اورژانس ١١٥، صورت جلسه‌ای نیز از چگونگی وقوع این حادثه و اقدامات امدادی تنظیم شده است.

نظر شما