شناسهٔ خبر: 31207170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در چهارمحال‌وبختیاری انجام شد؛

معرفی برترین‌های مسابقات قرآن کریم جامعه ورزش و جوانان

چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال‌وبختیاری، چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان استان در دو بخش آقایان و بانوان با محوریت قرائت قرآن، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآنی با شرکت 313 نفر از 9 شهرستان در دو قسمت شفاهی و کتبی در مجتمع فرهنگی لاله برگزار شد.

در بخش آقایان و در رشته قرائت تحقیق، محمدجواد کیانی، امیر مهدی براتی، رامین نصیری در رده سنی زیر 15 سال، مهدی خدیبی، ایوب حسین میرزایی و احمد مرادی در رده سنی بالای 15 سال و رضا فتاحی، محمد یوسفی و سیدمحمود نوربخش در رده سنی جوانان به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ یک جزء نیز حمیدرضا لله گانی، امیرحسین احمدپور و حسین امامی در رده سنی زیر ۱۵ سال و محمود سعیدی، محمد رئیسی، علی محمدی در رده سنی جوانان به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند. اکبر تیموری نیز در رده سنی بالای 15 سال مقام اول را به خود اختصاص داد؛ در رشته حفظ 10 جزء در رده سنی جوانان مجتبی جهانی مقام اول را کسب کرد.

در بخش بانوان نیز در رشته قرائت زهرا ملک‌محمدی، شیدا خلیلیان و مریم امامی در رده سنی زیر 15 سال، نجمه ربیعی، زهرا اسماعیلی و محبوبه کریمیان در رده سنی بالای 15 سال و سحرمیرزاخانی، فاطمه کریمیان و سیده الهه نوربخش در رده سنی جوانان به ترتیب موفق به کسب مقام نخست تا سوم شدند.

در رشته حفظ یک جزء نیز لیلا ملک‌محمدی، مریم خورشیدی و فاطمه سعیدی در رده سنی زیر 15 سال، لیلا محمدی، سمیه رضایی‌فرد و صغری میراحمدی در رده سنی بالای 15 سال و در رشته حفظ 10 جزء نیز در رده سنی جوانان فائزه علایی، مطهره فاتحی و مریم حیدری به ترتیب مقام نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است؛ در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، استان چهارمحال و بختیاری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان، رئیس و معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول تربیت بدنی سپاه، رئیس اداره امور قرآنی، رئیس بسیج ورزشکاران و دیگر مسئولان برگزار شد، از خانواده بسیجی شهید ورزشکار مدافع حرم احمد قاسمی تجلیل شد.

انتهای پیام/4078/

نظر شما