شناسهٔ خبر: 31207072 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دشمنان از چهل سالگی انقلاب اسلامی می ‌ترسند

به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از روابط عموسی سپاه شهرستان رباط کریم، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در آئین تکریم و معارفه

صاحب‌خبر - به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از روابط عموسی سپاه شهرستان رباط کریم، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید شهرستان رباط کریم که در فرهنگسرای معلم برگزار شد، اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان در ناامیدی قرار دارند و این از رفتار آن‌ها پیدا است.
وی افزود: در 20 سال اخیر انقلاب اسلامی شاهد پیروزی های پی در پی بوده و دشمنان نیز به این موضوع اذعان دارند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران(ع) با اشاره به اینکه آمریکا امروز در ضعیف ‌ترین نقطه تاریخ و قدرت قرار دارد، ابراز کرد: دشمنی آمریکا و مستکبران غربی با ایران به سبب قدرت گرفتن انقلاب اسلامی است و می خواهند قدرت نرم ایران را نیز مورد تهاجم قرار دهند اما هیچ گاه این موضوع محقق نخواهد شد.
وی با اشاره به شدت تحریم ها در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سیاستمداران کشورهای اروپایی معتقدند اگر این تحریم ها با شدت کمتری در یکی از کشورها رخ می داد به طور قطع آن ها از بین می رفتند و به مرز فروپاشی نزدیک می شدند.
حسن زاده با گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، این ایام را تاریخی توصیف کرد و گفت: دشمنان هیچ گاه مردم ایران را نخواهند شناخت، حماسه نهم دی عکس العمل مردم در برابر آن‌هایی بود که دندان ها را برای متوقف کردن مسیر پیشرفت تیز کرده بودند.

** دشمن احساس خطر می کند
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره 520 شهید شهرستان رباط کریم با تاکید بر بصیرت افزایی در میان یاران انقلاب، اظهار کرد: هنگامی که دشمن احساس خطر می کند در تلاش است تا جبهه مقابل را از اطمینان مردم بیندازد یعنی فضا را غبار آلود می کند در این زمان است که مردم خوب نمی بینند ایجاد شک و ابهام می کنند و زمانی که این سیستم به هم خورد دشمن با فتنه آغاز به کار می کند.
امیر احمدرضا پوردستان، افزود: اسلام از فتنه بسیار آسیب دیده است و فقط زمانی که بصیرت داشته باشیم می تونیم از این فتنه دور شویم.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به نقش فتنه در سال 88 اشاره و خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی دشمن تک تک نقشه هایش را اجرا کرد تا سال 88 که می خواستند به قول خودشان کار نظام اسلامی را پایان دهند از قبل از انتخابات برنامه ریزی یک انقلاب مخملی و رنگی را ایجاد کردند.
امیر پوردستان تصریح کرد: متاسفانه یک بازوی آنها نفوذی ها بودند در مراحل اجرایی کشور بعضی از نفوذی ها برای اقامت فرزند خود در اروپا خیانت کردند و برخی از سران هم صحبت های رسانه های خارجی را تکرار کردند، در همان زمان برخی از منافقین با پاسپورت های جعلی وارد کشور شدند و بر تظاهرات تسلط یافتند.
وی اضافه کرد: کاندید شکست خورده به جای مراجعه به مراکز قانونی از طرفداران خود خواست تا به خیابان ها بیایند و از قبل همه چیز برنامه ریزی شده بود، اینها 8 ماه کشور را ناامن کردند اما با رهبری مقام معظم رهبری این فتنه در نطفه خفه شد رهبری یک نعمت برای کشور است و ما با رهبری امام راحل پیروز انقلاب شدیم.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به نفوذ داعش در عراق و سایر کشورها، بر قدرت ایران در برابر این نیروها تأکید کرد و گفت: زمانی که داعش به مرزهای کشور ما رسید، سریعا ما تمامی توپخانه ها را به نزدیکی مرز بردیم و دقیقا بر روی نقطه های داعش تمرکز کردیم و سریعا به عراق خبر دادیم از این خط خودی یا دشمن رد شود می زنیم. امروز هنوز داعش از بین نرفته و در افغانستان وجود دارد و با هزینه های عربستان یارگیری می کند، به طور قطع این تهدیدی برای کشورهای اسلامی است.
امیرپور دستان با بیان اینکه جنگ نرم یک تهدید برای کشور است، تصریح کرد: دشمن هزینه‌های گزافی برای جنگ نرم و ماهواره و تلفن های همراه می کند و به طور قطع دلش برای ما نمی سوزد حتما نقشه هایی دارد.
وی افزود: همچنین یکی از راه های مقابله با کشور ما راه اندازی جنگ ارزی و اقتصادی از طرف دشمن است مسئولان باید با تدبیری که رهبری فرمودند نگاهشان را از غرب بردارند.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام

نظر شما