شناسهٔ خبر: 31206864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کادرفنی تیم ملی فوتسال زنان مشخص شد

تهران- ایرنا- «داود پرهیزگار» سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد که علی رعدی به عنوان مدیرفنی، زیور بابایی و شهناز یاری به عنوان مربیان تیم ملی فوتسال زنان ایران انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی امروز (شنبه) با حضور محمد حسین انصاری فر، میرشاد ماجدی، وحید شمسایی، غلامعلی هنرپیشه، پریا شهریاری و لیلا صوفی زاده تشکیل جلسه داد و در نهایت کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان انتخاب شدند.
سرپرست کمیته فوتسال در این خصوص گفت: تیم ملی فوتسال بانوان قرار است در اسفند ماه 2 بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال زنان روسیه برگزار کند. بر همین اساس با انتخاب کادر فنی، اردوهای تدارکاتی آغاز خواهد شد تا بازیکنان آمادگی لازم را برای حضور در بازی های دوستانه کسب کنند.
کادرفنی تیم فوتسال زنان در حالی انتخاب شد که ۱۶۰ روز این تیم بدون مربی بود. زیرا پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا که با شکست 5 بر 2 تیم ژاپن در فینال رقم خورد، «شهرزاد مظفر» سرمربی این تیم با توجه به پایان قراردادش و وقت کشی فدراسیون برای تمدید قرارداد با او به تیم ملی کویت پیوست.
تیم ملی فوتسال زنان ایران پیش از این در مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا در سال ۲۰۱۵ نیز با شکست تیم ملی ژاپن قهرمان شده بود و مدال برنز بازی‌های داخل سالن ترکمنستان را نیز در کارنامه دارد.
ورزشی**9029**9129

نظر شما