شناسهٔ خبر: 31206818 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

به همت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی صورت گرفت:

اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش آغاز به کار کرد

اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش؛ مدیریت منابع انسانی و مالی (چالش‌ها، مسائل و راهکارها) با تاکید بر تحقق سند تحول بنیادین هم‌اکنون در دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، این همایش دو روزه با سخنرانی سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و ‌پرورش آغاز می‌شود و همه معاونان و مشاوران وزیر آموزش و پرورش هم در آن حضور دارند.

در نوبت صبح اولین روز این همایش و بعد از صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش، عباس عباسپور، دبیر علمی همایش، جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی، عادل آذر، رییس کل دیوان محاسبات کشور، فرشاد مومنی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و علی اللهیار ترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش سخنرانی خواهند کرد.

همچنین بعد ازظهر امروز دو پنل با عنوان توزیع و تخصیص منایع مالی آموزش و‌پرورش (اصل عدالت، کارآیی و اثربخشی منابع مالی) و مدیریت یکپارچه و برنامه‌ریزی راهبردی سرمایه انسانی در آموزش و پرورش برگزار شد

فردا ۲۸ بهمن و در دومین روز همایش مهدی نویدادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، محمدرضا واعظ مهدوی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان و علی اکبر فرهنگی، چهره ماندگار کشور سخنرانی می‌کنند.

همچنین در بعدازظهر این روز دو نشست تخصصی با عنوان‌های تامین منابع مالی آموزش و پرورش (اصل کفایت و تنوع‌بخشی منابع مالی) و بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی آموزش و پرورش و نظام رتبه‌بندی معلمان برگزار خواهد شد.

در اختتامیه این همایش که عصر فردا برگزار می‌شود از برگزیدگان و عوامل برگزاری همایش تقدیر می‌شود.

نظر شما