شناسهٔ خبر: 31206445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان نزاجا در اردبیل برگزار شد

R41374/P/S6,49/CT7

نخستین دوره مسابقات با همت تیپ ۴۰ متحرک هجومی اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن رضازاده اردبیل به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ محمود سلیمانیان فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش استان اردبیل عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان نزاجا اظهار داشت:نخستین دوره مسابقات با همت تیپ 40 متحرک هجومی اردبیل، اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن رضازاده اردبیل به کار خود پایان داد و تیم‌های این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار بودند.

وی بیان کرد: 32 کماندار  از تیم‌های نزاجا در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند که در این دوره از مسابقات ورزشکاران از آمادگی خوبی برخوردار بودند و رقابت تنگاتنگی بین شرکت کنندگان وجود داشت.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش استان اردبیل با بیان این که یکی از سیاست‌های نیروی زمینی ارتش برگزاری مسابقات ورزشی و  ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان است که در این زمینه برگزاری مسابقات برنامه‌های مختلف تیپ 40 متحرک ارتش مبنای کار قرار گرفته است.

سلیمانیان تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح مختلف استان است تا بتوانیم شور و نشاط خاصی در بین کارکنان و  سربازان تیپ 40 هجومی ارتش ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: اردبیل سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌های مجهزی دارد که این امر برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در اردبیل را تسهیل کرده و همه‌ساله مسابقات بسیار مهم ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود.

آمادگی اردبیل برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر سالن رضازاده اردبیل به صورت مجهز استانداردسازی شده و این سالن قالبلیت برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را دارد.

بهرام آقاخانی افزود: امروز مسابقات تیرانداری نزاجا به صورت باشکوه در سالن رضازاده برگزار شد و از تلاش مسئولان تیپ متحرک هجومی ارتش تشکر می‌کنیم.

وی از آمادگی همه‌جانبه  همکاری اداره کل ورزش و جوانان با تیپ 40 متحرک هجومی ارتش سپاه بسیج و نیروی انتظامی برای برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف خبر داد.

آقاخانی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی یک اولویت اساسی است که مبنای کار قرار گرفته تا بتوانیم شور و نشاط خاصی در بین جوانان و نوجوانان ایجاد کنیم.

مسابقات ورزشی در بین کارکنان ادارات برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزاری مسابقات ورزشی در بین کارکنان ورزشی ادارات و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه را اولویت اساسی دانست و بیان کرد:‌ این مسابقات با همکاری دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود.

جمال پیله‌ور افزود: همگانی کردن ورزش یک اولویت اساسی است و ما در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داریم و در این مینه ورزش و جوانان اردبیل برنامه‌ریزی خاصی مبنای کار قرار داده است.

وی از حضور 32 کماندار در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات سطح خوبی داشت و اردبیل میزبان شایسته‌ای برای برگزاری این دوره از مسابقات بود.

این دوره از مسابقات به مدت دو روز در اردبیل برگزار شد و در این مسابقات 32 کماندار از نزاجا شرکت کرده‌ بودند که در پایان تیم‌های قرارگاه منطقه شمال غرب، قرارگاه منطقه غرب و فرمانده و پشتیبانی نزاجا مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ن

نظر شما