شناسهٔ خبر: 31206351 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

ویوو V15 پرو با ساختار پاپ آب دوربین سلفی دیده شد Team OF

آناهیتا عیوض خانی

صاحب‌خبر -

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تلفن همراه هوشمند جدید کمپانی ویوو یعنی ویوو V15 پرو با ساختار پاپ آپ دوربین سلفی خود در تاریخ یکم اسفندماه (20 فوریه) رونمایی خواهد شد. با موبایلستان همراه باشید.

ویوو V15 پرو با ساختار پاپ آب دوربین سلفی دیده شد ویوو V15 پرو با ساختار پاپ آب دوربین سلفی دیده شد

مطالب مرتبط

کمپانی ویوو به‌تازگی بخشی از اعضای تلفن همراه هوشمند ویوو V15 پرو را رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها دوربین 48 مگاپیکسلی این همراه هوشمند است که با دو لنز دیگر همراه شده است. علاوه بر این به‌تازگی تصاویر این همراه هوشمند افشا شده است که این دستگاه را در رنگ‌های آبی  و قرمز به نمایش درمی‌آورد. رنگ قرمز این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که در جاهایی به رنگ صورتی، نارنجی و حتی طلایی دیده می‌شود.

مکانیسم پاپ آپ دوربین ویوو V15 پرو در اندازه ویوو نکس خواهد بود اما ترکیب آب با دوربین‌های پشتی موجب ایجاد برآمدگی آشکاری در بدنه این همراه هوشمند شده است. همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون در گوشه دیگر این دستگاه دیده می‌شود و این در حالی است که در بدنه پایینی دستگاه یک بلندگو به همراه درگاه میکرو یواس‌بی دیده می‌شود که البته بهره‌وری از آن با رونق یواس‌بی نوع C چندان خوشایند نبوده است.

همچنین دکمه دیگری در سمت چپ ویوو V15 پرو دیده می‌شود که به‌نوعی تائید کننده دستیار هوشمند ژاوی است. البته اگر ویوو هنوز برای عرضه جهانی سرویس ژاوی آماده نباشد احتمالا از این کلید ویژه برای دسترسی به دستیار هوشمند گوگل استفاده خواهد کرد. علاوه بر این جایگاهی برای حسگر اثرانگشت در این همراه هوشمند وجود ندارد که امکان برخورداری این محصول از حسگر ادغام‌شده در صفحه‌نمایش را بیشتر می‌کند. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا رنگ‌های قرمز و آبی تنها انتخاب‌های قرارگرفته در اختیار مشتریان هستند یا ویوو V15 پرو در رنگ‌های دیگری هم منتشر خواهد شد.

نظر شما