شناسهٔ خبر: 31206155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مچ اندازان میاندوآبی قهرمان مسابقات کشوری شدند

احمد عزیزوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی مچ اندازی جهت حضور در رقابت های قهرمانی 2019 آسیا که خرداد ماه سال

صاحب‌خبر - احمد عزیزوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی مچ اندازی جهت حضور در رقابت های قهرمانی 2019 آسیا که خرداد ماه سال آینده در چین برگزار خواهد شد از 24 تا 26 بهمن در رامسر ترتیب یافته بود.
وی افزود: این رقابت ها با شرکت 700 ورزشکار از 26 استان کشور در سالن ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد که طی آن محمد ارفعی در بخش چپ دست ها و در وزن 110 کیلوگرم بزرگسالان مدال طلا و مقام سوم راست دست ها در همین وزن را کسب کرد.
عزیزوند بیان کرد: حافظ محمدی آذر دیگر مچ انداز این شهرستان نیز در این رقابت ها در بخش چپ و راست دست ها در وزن 70 کیلوگرم مدال طلا را به خود اختصاص داد.
وی گفت: ارفعی که سابقه عضویت در تیم ملی و داوری را نیز در این رشته در کارنامه دارد دارای هشت مقام قهرمانی کشور و پنجم آسیا است.
وی اضافه کرد: محمدی آذر نیز هفت عنوان مقام کشوری، چهارم جهان در ترکیه و عضویت تیم ملی را در کارنامه خود دارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب یکی از قطب های مهم رشته های ورزشی بوکس، کشتی و مچ اندازی در آذربایجان غربی به شمار می رود.
9871/ 6185/7129
انتهای پیام

نظر شما