شناسهٔ خبر: 31205705 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

افتتاحیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، در راستای 6500 شهید استان کرمان مراسم افتتاحیه  نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی  وسیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور سردار ابوحمزه  دبیر کل کنگره شهدا و سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج  برگزار گردید.


سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر خاش و زاهدان و طلب عافیت برای بازماندگان اظهار داشت : در بحث کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰شهید استان از رهنمودها و راهنمایی های امام جمعه کرمان ،استاندار قبلی و فعلی و برادر مجاهد حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان سپاه و بسیج استفاده کرده ایم .
وی گفت : این کنگره در یک برنامه ریزی ۲هفته ای برنامه ریزی شده است که از امروز شروع و تا ۹ اسفندماه که اجلاسیه کنگره است تمام می شود .
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : بنا بر این است که بعد از اتمام اجلاسیه یک برنامه ریزی ۳ساله داشته باشیم زیرا بسیاری از کارهای طراحی شده توسط کمیته ها و دبیران ادامه خواهد داشت .
ابوحمزه  خاطر نشان کرد : امیدواریم این کنگره با برگزاری خود الگویی برای سایر استان ها شود تا از تجربیات ان استفاده کنند .

نظر شما