شناسهٔ خبر: 31205398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ما ماشین سازی هستیم با هویت مستقل

نصیرزاده: شکایت از شجاعیان چه ربطی به تراکتور دارد؟

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی می گوید شکایت این باشگاه از استقلال به دلیل قرارداد داریوش شجاعیان به خاطر باشگاه تراکتورسازی نبوده است.

صاحب‌خبر -

امروز کامران منزوی انتقادهایی از هوشنگ نصیرزاده در مورد زمان شکایت باشگاه استقلال از داریوش شجاعیان مطرح کرد که مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در گفت و گو با ورزش سه به آن پاسخ داد: ایشان در جریان نامه نگاری ما با باشگاه نیستند چون تازه روی کار آمده اند. منزوی دوست ما است و در گذشته هم مدیر خوبی بود ولی نباید در مورد موضوعی که روی آن اشراف کامل ندارد مصاحبه کند. کاش آقای منزوی داستان شجاعیان را در ورزش سه می خواند تا سوالاتش به طور کامل برطرف می شد.


مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد اینکه خیلی ها می گویند بیانیه باشگاه ماشین سازی قبل از بازی استقلال- تراکتورسازی به خاطر حمایت از دیگر تیم تبریزی بوده است هم گفت: استقلال باشگاه بزرگ هست اما وقتی به یک قرارداد احترام گذاشته نمی شود چه باید کرد؟ شکایت ما چه ربطی به باشگاه تراکتورسازی دارد؟ به نظر شما ما نباید دنبال حق قانونی و گرفتن پول مان باشیم؟ من مدیرعامل هستم و موظف هستم مصوبات هیئت مدیره را اجرا کنم و چاره دیگری هم ندارم.

 

نصیرزاده در پایان گفت: چرا دوست دارید همه چیز را به هم ربط بدهید؟ ما برابر سپاهان مساوی کردیم مدیرعامل این باشگاه گفت به خاطر تراکتورسازی محکم بازی کرده ایم  اما روبروی پدیده که نتیجه گرفتیم هیچکس حتی یک کلمه هم حرف نزد. بازی های ما ربطی به تراکتورسازی ندارد و ما هویت مستقلی داریم.

نظر شما