شناسهٔ خبر: 31205130 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرلشکر صفوی:

برنامه گروههای ضد انقلاب در دهه فجر ناکام ماند

اصفهان- ایرنا- دستیار ویژه و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت : گروههای ضد انقلاب در دهه فجر برنامه مفصلی چیده بودند که این دهه را با ناامنی مواجهه سازد ولی ناکام ماندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر 27 شهید امنیت در اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم اصفهان مردمی مومن، خردمند ، هوشمند، ولایتمدار و وفادار به شهیدانشان هستند، این اولین تشییع جنازه شهدا نیست مردم استان 23 هزار شهید دادند که پنج هزار شهید در گلستان شهدا آرمیده اند.
وی تصریح کرد : هم اکنون استان اصفهان پاسدارانش در مرزهای جنوب شرق کشور بیش از هزار کیلومتر را حفاظت و پاسداری می کند.
وی اظهارداشت: ضد انقلاب در دهه فجر می خواستند شهرهای مختلف را هدف قرار دهند ولی این عملیات یک عملیات بزدلانه انتحاری که غیر قابل پیشگری و رهگیری است.
سرلشکر صفوی ادامه داد : ولیکن عملیات تروریستی زاهدان بزدلانه و خبیثانه است و امیدوام هستیم دولت ، ارتش و سازمان آی اس آی اطلاعات پاکستان و حامیان این جنایت بزرگ پاسخگوی دولت و ملت ایران باشند و اگر پاسخ مناسب ندهند جمهوری اسلامی نیروهای مسلح و سپاه قدرتمند ایران در زمان و مکان مناسب پاسخ این تروریست ها را خواهند داد.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح به جیش العدل وابسته گروه القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی و حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع این شهدا حضور داشتند.
/6026/8114/6020

نظر شما