شناسهٔ خبر: 31205082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان:

سپاه از هیچ خدمتی در منطقه سیستان و بلوچستان کوتاهی نکرده است

اصفهان - نماینده طوایف اهل سنت استان سیستان و بلوچستان گفت: نیروی زمینی سپاه در جهت خدمت، محرومیت‌زدایی، اقدامات عمرانی و آبادانی در سیستان و بلوچستان از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر؛ حاجی بارانی روز شنبه در مراسم تشییع ۲۷ شهید مدافع حریم امنیت در اصفهان تصریح کرد:  لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان  در این ایام خدمات ارزنده ای در حوزه استحفاظی به انجام رسانده است و از سوی دیگر سپاه پاسدارن نیز در این منطقه چندین مدرسه و جاده ساخته و این نیروها در دل مردم این منطقه جای گرفته و به آنها علاقه زیادی دارند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شرمنده‌ایم که این حادثه ها در  سیستان و بلوچستان رخ داده است، اظهار داشت: بر خود لازم می دانم تا بار دیگر شهادت جمعی از پرسنل سپاه پاسداران را تبریک و تسلیت عرض نمایم.

محکم برای حفاظت از خاک و ناموس ایستاده ایم

جاجی بارانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مردم منطقه نیز از دست این گروهک ها و شیاطین امنیت ندارند، تصریح کرد:  برای حفاظت از آب، خاک، ناموس  و کشور اسلامی‌ محکم ایستاده‌ و قطعا با علم به صلابت و اقتداری که نظام اسلامی و نیروهای مسلح و سپاه پاسداران دارند، امنیتی بهتر برقرار خواهد شد و این حرکتهای شوم راه به جایی نمی برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرزهای مشترک استان سیستان و بلوچستان با دو کشور بی ثبات منطقه بیان داشت: این استان نزدیک به ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و پاکستان دارد و کسانی که این شیطنت‌ها را انجام می‌دهند به هیچ کس رحم نمی‌کنند .

وی تصریح کرد: اینها تنها دشمن شیعه یا سنی نیستند بلکه دشمن اسلام و انسانیت به شمار می روند.

نظر شما