شناسهٔ خبر: 31205053 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

آگهی

راهنما خرید فلزیاب | بهترین نوع فلزیاب چیست؟

در مرحله‌ی اول برای شروع، باید بهترین فلزیاب را بر اساس نیازهای تان انتخاب کنید. هرگز عجله نکنید و اشتباه افراد تازه کار را مرتکب نشوید. در واقع ممکن است فلزیابی را انتخاب کرده و خریداری کنید که در آخر اصلا با نیاز های شما سازگار نباشد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
اگر شما در عملیاتی مانند فلزیابی، فردی تازه کار هستید، مهم ترین خرید شما، خرید یک دستگاه فلزیاب خوب و مناسب خواهد بود. مطمئنا، شما علاقه مند به برخی لوازم جانبی مانند هدفون، ابزار حفاری و کویل های جستجو اندازه های مختلف خواهید شد.

اما در مرحله‌ی اول برای شروع، باید بهترین فلزیاب را بر اساس نیازهای تان انتخاب کنید. هرگز عجله نکنید و اشتباه افراد تازه کار را مرتکب نشوید. در واقع ممکن است فلزیابی را انتخاب کرده و خریداری کنید که در آخر اصلا با نیاز های شما سازگار نباشد.

راهنما خرید فلزیاب | بهترین نوع فلزیاب چیست؟

چهار نکته که باید پیش از خرید فلزیاب به آن ها توجه کنید

در صورتی که در شرف خرید فلزیاب هستید، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید:

1.تصمیم بگیرید که کدام نوع اهداف بیشتر در ناحیه مورد بررسی شما یافت می شود. به عنوان مثال، اگر شما در استان بیابانی زندگی می کنید، احتمالا به تجهیزات زیر آب نیاز نخواهید داشت. همچنین شما در حوزه جنگ های داخلی نیستید. شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که در کشور پر از طلا زندگی می کنید! بهترین فلزیاب های شکار محلی، آن هایی هستند که دارای قابلیت شکار سکه، طلا و جواهر یا جستجوی طلا هستند.

2. کمی در مورد اصول اولیه دستگاه فلزیاب یاد بگیرید. در اینترنت گشته و سایر مقالات مرتبط را از سایت‌ها و یا از سایت طلایاب به همراه فیلم بخوانید و بررسی کنید. این به شما یک درک کلی درباره مدل های مختلف فلزیاب ها و قابلیت های آن ها را می دهد. VLF (مخفف فرکانس بسیار پایین) فلزیاب هایی بسیار رایج هستند. مدل های جدیدتری شامل واحدهای پالس القایی می باشند. مدل های مقاوم در برابر آب، مدل های بی سیم و چند منظوره آشکارسازهای فلزی وجود دارد. کارشناسان نیز پیشنهاد می کنند نام های تجاری را در مجلات یا کتاب های فلزی تشخیص دهند. سپس می توانید اطلاعات مربوط به مارک های آنلاین را جمع آوری کنید و بعد به طور خاص برند ما را بررسی کنید.

3. آشنا شدن با کلمات کلیدی و یا توابع دستگاه های فلزیاب یا گنج یاب، سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی ها برای نوع شکار گنجینه ای که شما در آن قرار دارید، مهم هستند. در ادامه ما توضیحات پایه در رابطه با فلزیاب ها را توضیح خواهیم داد.

4. در نظر بگیرید که به یک باشگاه فلزیاب ها در ناحیه خود بپیوندید. این می تواند یک راه عالی برای ایجاد دوستان جدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این عملیات باشد. باشگاه محلی یک مکان عالی برای یادگیری تکنیک های مناسب و جزئیات دقیق در مورد تشخیص فلزهای ارزشمند (طلا) در منطقه شما است.

راهنما خرید فلزیاب | بهترین نوع فلزیاب چیست؟

با ویژگی‌های مهم فلزیاب آشنا شوید

قبل از اینکه دست به کار شده و فلزیاب تان را بخرید، ویژگی های مهمی وجود دارد که در توضیحات محصول از آن ها صحبت می شود. یک مرور کلی به شما کمک می کند تا کارکرد یک فلزیاب را درک کنید، بنابراین می‌دانید که چه چیزی را دنبال می کنید و چگونه مدل ها را مقایسه می کنید.

سیستم تمیز در فلزیاب

سیستم تمیز دهنده، توانایی تشخیص دهنده برای تشخیص بین یک هدف و دیگری است. به عبارت دیگر، قادر به گفتن این است که سیگنال دریافتی شما یک چهارم یا یک عدد زباله است. همانند کلاهک بطری و ناخن های زنگ زده در خاک به عنوان گنجینه ارزشمند، به همین ترتیب، تبعیض باعث صرفه جویی در وقت شما برای کشیدن زباله می شود.

اکثر فلزیاب ها یا خودکار تنظیم می شوند و یا به شما اجازه می دهند که زباله را به صورت دستی تنظیم کنید. برای اهداف مشخص مانند طلا و آثار، آشکارسازها تصمیم می گیرند که از تبعیض استفاده نکنند زیرا آن ها می خواهند همه چیز را که فلز را حفاری می کنند، حفاری کنند.
تراز زمین، در دستگاه فلزیاب

هر خاکي که تشخيص داده مي شود حاوی يک سطح معينی از آهن (مانند آهن) است. این می تواند با توانایی تشخیص دهنده برای پیدا کردن سکه ها، جواهرات و دیگر ارزش های ارزشمند دخالت کند. تعادل زمین اجازه می دهد آشکارساز خود را به دور از این مواد معدنی. چندین تنوع مختلف تعادل زمین بر روی آشکارسازهای فلزی وجود دارد.

خودکار: بسیاری از واحدهای مدرن دارای مدارهایی هستند که به طور خودکار برای اثرات زمین به کار می روند.

تعادل زمینی از پیش تعیین شده: سازنده از قبل تعادل زمین را در سطح مشخصی تنظیم می کند که در اکثر محیط های جستجو به طور مناسب عمل می کند.

دستی: نیاز کاربر برای تنظیم تعادل زمین هر بار که آنها تشخیص. این گزینه مطلوب است اگر به علت تغییرات در شرایط زمین برای طلا جستجو کنید. تعادل زمین چندگانه به کاربران اجازه می دهد که تنظیمات دستی یا اتوماتیک را بر اساس اولویت آنها انتخاب کنند.

شناسایی هدف دستگاه فلزیاب یا گنج یاب شما

شناسایی هدف یک ابزار عالی بر روی فلزیاب است که می تواند بین سکه هایی مانند نیکل، سه ماهه، سکه / پنی، جواهرات نقره، فویل / آشغال یا احتمال طلا را تشخیص دهد. خروجی می تواند یک صدای قابل شنیدن باشد که برای مقاصد ارزشمند و یک خرچنگ کم برای آشغال است. این نام شناسایی صدا است. اغلب، ID هدف بصری است و در صفحه نمایش LCD ظاهر می شود. اغلب یک مقدار عددی به نام شماره VDI وجود دارد که روی صفحه نمایش داده می شود. شما می توانید بدانید که کدام عدد متوسط و همچنین اهداف احتمالی آنها چیست.

فرکانس عملیات در دستگاه شما

فرکانس بر روی یک فلزیاب، تعداد دفعاتی است که سیگنال در هر ثانیه توسط فلزیاب ارسال و دریافت می شود. فلزیاب های فرکانس پایین، عمیق تر اسکن می کنند، بنابراین عمق تشخیص کلی را بهتر می کنند. بیشتر مدل های کلی هدف در فرکانس های پایین تر عمل می کنند.
فلزیاب های فرکانس بالا نسبت به اشیاء کوچک و طلا حساس هستند. اگر شما به دنبال آثار کوچک تر یا طلائی هستید، می توانید یک واحد با فرکانس بالاتر انتخاب کنید. با این حال، آن ها قادر به نفوذ عمیق به زمین نیستند.

حساسیت دستگاه فلزیاب

حساسیت توانایی تشخیص اشیاء فلزی از راه دور است. شما می توانید آن را با کنترل صدا بر روی بلندگو مقایسه کنید. اگر آن را کم تنظیم کنید، نمیتوانید صدا را بشنوید. اما اگر آن را بیش از حد بالا تنظیم، شما تحریف و استاتیک. بیشتر آشکارسازهای با کنترل حساسیت با توصیه سازندگان مشخص شده اند.در شرایط خاص، حساسیت باید پایین باشد: مناطق حاوی مواد معدنی زیاد و خطوط برق نزدیک، نمونه خوبی هستند.

عمق جستجو دستگاه فلزیاب یا طلایاب

این عمقی است که فلزیاب فلز قادر به جستجو برای سکه ها و اشیاء دیگر در آن است. فلزیاب های فرکانس پایین ارائه عمق بیشتری دارند. ترکیب خاک جستجو می تواند تاثیر عمیق جستجو و همچنین کویل جستجو را داشته باشد. بزرگ تر جستجو کویل، عمیق تر می توانید آن را جستجو کنید. شما معمولا می توانید سکه ها را به عمق یک و نیم برابر قطر کویل جستجو پیدا کنید. با استفاده از کویل جستجو 8 اینچ، شما به طور معمول سکه هایی در ابعاد 8-12 اینچ پیدا خواهید کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما