شناسهٔ خبر: 31205048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

پارس جنوبی جم پس از چهار هفته دوباره پیروز شد

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از چهار هفته ناکامی در رقابت های لیگ برتر، امروز ( شنبه) بالاخره طعم شیرین پیروزی را مقابل تیم 10 نفره نساجی مازندران چشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «مهدی تارتار» در هفته هجدهم لیگ برتر، در ورزشگاه « تختی» جم میزبان شاگردان «مجید جلالی» در تیم نساجی مازندران بودند و این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دادند.
برای تیم پارس جنوبی ابتدا «جورجی وولسیانی» بازیکن تیم نساجی به اشتباه دروازه خودی را در دقیقه 52 گشود. سپس «مجید علیاری» در دقیقه 56 گل دوم را درون دروازه تیم میهمان جای داد و سومین گل این تیم را «عماد میرجوان» در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.
ولسیانی یک بار دیگر در این دیدار گلزنی کرد اما این بار اشتباهی در کار نبود و در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی برای تیم نساجی موفق به گلزنی شد.
این پیروزی درحالی برای تیم پارس جنوبی جم بدست آمد که بازیکنان این تیم از هفته سیزدهم به بعد در هیچ دیداری پیروز نشده بودند. همچنین این نخستین شکست جلالی در تیم جدیدش بود.
تیم پارس جنوبی جم با کسب برتری دراین دیدار 24 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد.
تیم نساجی مازندران نیز با قبول این شکست و 18 امتیاز اندوخته خود تنها توانست جایگاه نهمی خود را حفظ کند.
«سید مهدی مرجانزاده» قضاوت این دیدار را برعهده داشت که در دقیقه 16 «علی اصغر آشوری » بازیکن تیم نساجی مازندران را از زمین بازی اخراج و آنان را نقره داغ کرد.
ورزشی **9144** 2024

نظر شما