شناسهٔ خبر: 31205041 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

رندر خبری گوشی ۵G ال جی وی ۵۰ تینکیو تاریخ عرضه آن را لو می‌دهد

ال جی حداقل از دو گوشی جدید در کنفرانس خود قبل از نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد که یکی از آنها جی ۸ تینکیو است که پرچمدار ۲۰۱۹ این کمپانی محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

ال جی حداقل از دو گوشی جدید در کنفرانس خود قبل از نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد که یکی از آنها جی ۸ تینکیو است که پرچمدار ۲۰۱۹ این کمپانی محسوب می‌شود. اما گوشی دوم احتمالا ال جی وی ۵۰ تینکیو نام خواهد گرفت که اولین اسمارت فون ۵G این برند کره‌ای به شمار می‌آید.

به تازگی تصویری از مدل ال جی وی ۵۰ تینکیو (LG V50 ThinQ) لو رفته است که گوشی ۵G ال جی را به صورت کامل به نمایش می کشد. این رندر که احتمالا مربوط به تصویر خبری رسمی دیوایس جدید ال جی باشد صبح امروز توسط ایوان بلس (با نام کاریری @evleaks) بر روی توییتر منتشر شده و با توجه به اعتبار این افشاکننده می‌توانیم بگوییم که احتمالا این تصویر واقعی باشد. همانطور که در عکس زیر می‌بینید طراحی این محصول کاملا با مدل جی ۸ تینکیو تفاوت دارد و نمایشگر آن بسیار بزرگ‌تر و عریض‌تر از پرچمدار ال جی خواهد بود. البته یک ناچ بر روی قسمت بالایی نمایشگر قرار گرفته که انتخاب هوشمندانه والپیپر، آن را به طور کامل پوشانده است؛ دو دوربین سلفی و قطعه‌ای که به نظر می‌رسد یک ماژول تشخیص چهره باشد در این بریدگی دیده می‌شوند:

رندر خبری گوشی 5G ال جی وی 50 تینکیو تاریخ عرضه آن را لو می‌دهد

با توجه به اینکه بالا و پایین این تصویر پس زمینه کاملا مشکی است، ما نمی‌توانیم میزان حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر را به خوبی تشخیص دهیم اما از آنجایی که هیچ نشانه خاصی از حضور بلندگوی تماس بر روی لبه بالایی دیده نمی‌شود، احتمالا گوشی ال جی V50 ThinQ نیز مشابه مدل جی ۸ تینکیو از فناوری Crystal Sound OLED پشتیبانی می‌کند که از نمایشگر برای تقویت صدای خروجی بهره می‌برد. بر روی پنل پشتی شاهد دوربین سه گانه خواهیم بود که البته احتمال دارد یک سنسور چهارم هم در سمت چپ آنها وجود داشته باشد و به دلیل این که تصویر پنل جلویی، آن قسمت را پوشانده، ما نمی‌توانیم این دوربین چهارم را مشاهده کنیم. نحوه قرار گیری سنسورها به شکل افقی انتخاب شده و البته فلش ال ای دی نیز در سمت راست آن‌ها دیده می‌شود

سنسور اثر انگشت در زیر کادر دوربین‌ها قرار گرفته و نام گوشی نیز کمی پایین‌تر از آن دیده می‌شود. لوگوی نقره‌ای ال جی در قسمت پایین پنل پشتی وجود دارد و البته یک لوگوی اینترنت ۵G نیز در بالاترین قسمت پنل پشتی قرار گرفته که هنوز مشخص نیست آن را در محصول نهایی نیز خواهیم دید یا خیر. دکمه پاور بر روی لبه سمت راست و دکمه‌های تغییر ولوم صدا و البته دکمه مخصوص فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت بر روی لبه سمت چپ تعبیه شده‌اند. لبه‌ی پایینی گوشی نیز به طور واضح مشخص نیست، اما احتمالا پورت یو اس بی تایپ سی به همراه اسپیکرهای اصلی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بر روی این قسمت قرار خواهند گرفت.

تاریخ عرضه گوشی ۵G ال جی V50 تینکیو

رندر خبری گوشی 5G ال جی وی 50 تینکیو تاریخ عرضه آن را لو می‌دهد

البته این رندر تنها ظاهر گوشی را نشان نمی‌دهد و اگر با دقت به تصویر پس زمینه نگاه کنید، ساعت ۹ صبح و البته تاریخ یک‌شنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند) که آخر هفته بعدی ماه میلادی محسوب می‌شود، در آن به چشم می‌خورد. با وجود این که رویداد کنگره جهانی موبایل تا قبل از بیست و پنجم فوریه آغاز نمی‌شود، اما برخی از سازندگان معمولا تلفن های همراه جدید خود را در کنفرانس‌هایی طی روزهای قبل از آغاز رسمی مراسم رونمایی می‌کنند که ال جی نیز می‌تواند یکی از آنها باشد. اچ ام دی گلوبال نیز روز بیست و چهارم فوریه را برای برگزاری رویداد خود اعلام کرده که احتمالا شاهد معرفی گوشی پرچمدار نوکیا ۹ پیور ویو بر در این مراسم خواهیم بود.

احتمال دارد که گوشی های جی ۸ تینکیو و ال جی وی ۵۰ تینکیو نیز در همان روز به صورت رسمی معرفی شوند. اولین گوشی ۵G ال جی احتمالا با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ تولید می‌شود و عرضه آن در ایالات متحده منحصر به اپراتور اسپرینت خواهد بود.

نظر شما