شناسهٔ خبر: 31204825 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سید حسن نصرالله: پاسخ ایران به تهدیدات و تحریم‌ها، مشارکت ده‌ها میلیونی در سالگرد چهل سالگی انقلاب بود

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت یادبود فرماندهان شهید مقاومت به مسائل مختلف منطقه و ایران پرداخت.

صاحب‌خبر -

آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله در مراسم یادبود فرماندهان شهیدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی به مناسبت گرامیداشت فرماندهان شهید حزب‌الله گفت پاسخ ایران به تهدیدات و تحریم‌ها، مشارکت ده‌ها میلیونی در سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه گفت: برخی از رسانه‌های کشور‌های حاشیه خلیج فارس راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب در ایران را در زمانی که تظاهرات کوچک معیشتی را بزرگ جلوه می‌دهند، نادیده گرفتند. ایران به جهان پیام داد نظامش قوی است، ملتش در میدان است و نسل‌هایش برای فداکاری در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب آماده‌اند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: تکفیری‌ها و تروریست‌ها ابزار‌های اجرای طرح آمریکا هستند. رژیم صهیونیستی ادعا دارد از مجهزترین ارتش‌ها برخوردار است اما فرماندهان شهید با دست خالی، این ارتش را به سخره گرفتند و علیرغم شرایط سخت آن زمان در مقابل دشمن ایستادند. راز قدرت مقاومت ما تنها در سلاح نیست بلکه در قدرت عقیده و عزم و اراده است.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: داخل ارتش اسرائیل درباره آمادگی برای به راه انداختن هرگونه جنگ علیه لبنان یا غزه شک و تردید گسترده‌ای وجود دارد. آماده نبودن ارتش اسرائیل از نتایج شکست آن در جنگ سال ۲۰۰۶ علیه لبنان و جنگ سال ۲۰۱۴ علیه غزه است.

وی در واکنش به ادعاهای مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: حزب‌الله هیچ حضور یا فعالیتی در آمریکای جنوبی ندارد. مسائل امروز در ونزوئلا توطئه آمریکا برای تسلط بر نفت این کشور است.

دبیرکل حزب‌الله سپس به نشست ورشو که به تازگی به میزبانی مشترک لهستان و آمریکا با نام «صلح و امنیت خاورمیانه» برگزار شد، پرداخت و گفت: نشست ورشو هدفش حمایت از نتانیاهو، محاصره ایران و هدف قرار دادن محور مقاومت بود. این نشست ما را نمی‌ترساند؛ چرا که آنچه قبلا رخ داده بزرگ‌تر بوده و شرایط ما امروز بسیار بهتر است. نشست ورشو شکست خورده و هدف آن از بین بردن مساله فلسطین بود. هرگونه اشاره به مساله فلسطین از نشست ورشو غایب بود؛ با وجود آنکه اسرائیل راس تروریسم است.

انتهای پیام/

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم یادبود فرماندهان شهید

نظر شما