شناسهٔ خبر: 31204748 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

حضور هزاران کودک و نوجوان در برنامه‌های پاییزه حرم حضرت معصومه(س)

ابنا

7 هزار خردسال، کودک و نوجوان دختر در برنامه‌های پاییزه رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌ الله علیها شرکت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ 7 هزار خردسال، کودک و نوجوان دختر در برنامه‌های قرآنی و معارفی پاییزه رواق کودک و نوجوان حرم مطهر حضور داشتند.

این برنامه‌های معارفی و قرآنی شامل کارگاه‌های نقاشی و رنگ‌آمیزی، فضای مجازی، کاردستی، حلقه معارفی طبیب سلام و تغذیه اسلامی، مشاوره، نمایش فیلم‌های کوتاه، نمایش عروسکی، جنگ‌های معارفی، حلقه کتاب‌خوانی نوجوان کتاب‌خوان نوجوان فهیم و ویژه‌برنامه‌های هیئت مذهبی بنات الکریمه می‌شود.

قصه‌گویی، بیان مضامین ادعیه، بیان داستان و کارگاه‌های نویسندگی، آشنایی با تفسیر و مضامین قرآن کریم از دیگر برنامه‌های رواق کودک و نوجوان در فصل پاییز برای کودکان و نوجوانان بود.

رواق خردسال، کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در حال حاضر با ۱۶۰ کادر اجرایی و مربی از ساعت ۱۱ تا ۱۴:۴۵ دقیقه در نوبت صبح و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ همه‌روزه به زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است، خانواده‌ها برای استفاده از برنامه‌های فرهنگی و معارفی رواق می‌توانند همه‌ روزه به بالکن شرقی شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها مراجعه کنند.

.....................
پایان پیام/ 340

نظر شما