شناسهٔ خبر: 31203360 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

عرضه باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت سامسونگ

فارس : سامسونگ به تازگی از تبلت اندرویدی جدید خود رونمایی کرده که دارای نمایشگری ۱۰.۵ اینچی است و سبک ترین و باریک ترین تبلت تولیدی این شرکت لقب گرفته است.

صاحب‌خبر -

ورج نوشت، این تبلت تنها ۳۹۹ دلار قیمت دارد و به مراتب ارزان قیمت تر از تبلت گالکسی تب اس ۴ سامسونگ با قیمتی ۶۴۹ دلاری است.

تبلت جدید نیز از سری گالکسی بوده و Tab S۵e نامیده می شود. ضخامت این تبلت به ۵.۵ میلیمتر و وزن آن به تنها ۴۰۰ گرم می رسد. پیش از این باریک ترین و سبک ترین تبلت شرکت سامسونگ دارای نمایشگری ۱۱ اینچی بوده و ۵.۹ میلیمتر ضخامت و ۴۶۸ گرم وزن داشته است.

نمایشگر Tab S۵e حدود ۸۱.۸ درصد از کل قاب جلویی آن را می پوشاند. نمایشگر این تبلت از نوع Super AMOLED بوده و دارای نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰ است. دقت این نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. پردازنده هشت هسته ای Snapdragon ۶۷۰ و باتری با عمر ۱۴.۵ ساعته از جمله مزایای تبلت مذکور است.

بر روی این تبلت دستیار صوتی هوشمند Bixby ۲.۰ نیز نصب شده است. امکان افزودن صفحه کلید به این تبلت وجود دارد، اما قلم هوشمند S Pen stylus از آن پشتیبانی نمی کند. دوربین های تبلت یادشده در پشت و جلو به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما