شناسهٔ خبر: 31203302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد:

محکومیت 2.3 میلیاردی عامل قاچاق گوشی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان خبر‌داد و گفت: عامل این محموله قاچاق به جریمه 2.3 میلیاردی به نفع دولت محکوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: یکدستگاه خودروی رنو ساندرو در بدو ورود به زنجان متوقف و تعداد 139 دستگاه گوشی تلفن همراه در برند سامسونگ کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم اداره کل معرفی و پرونده بصورت خارج از نوبت تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته این محموله از بانه به مقصد تهران بارگیری شده بود.

وی تصریح کرد: بدلیل عدم ارائه مدارک معتبر از سوی متهم‌، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط گوشی‌های تلفن همراه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان دو میلیارد و 320 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ممیزی در ادامه از کشف انواع خشکبار قاچاق در خدابنده  ابراز کرد: این محموله قاچاق به بیش از 690 میلیون ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: مقدار هفتصد و هشتاد و یک کیلوگرم مغز گردو و بادام از یکدستگاه خودروی نیسان وانت به ارزش 698 میلیون ریال کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده تشکیل و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما