شناسهٔ خبر: 31202922 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برنامه های چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر؛

جشنواره موسیقی فجر درایستگاه چهارم

در سومین روز از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، 13 گروه موسیقی و 3 مستند فیلم ،اجرا و نمایش می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امروز، در  چهارمین  روز از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر 13 گروه موسیقی در ژانرها و سبک های مختلف در هفت سالن و تالار به اجرای برنامه خواهند پرداخت و همچنین 3 فیلم مستند موسیقی در سالن سیف الله داد، خانه سینما نمایش خواهد شد.

«ارکستر رتوریک» با رهبری نصیر حیدریان  در چهارمین روز‬‬ از برگزاری جشنواره موسیقی فجر (۲7 بهمن ماه) ساعت 18:30 در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. همچنین «گروه تنبک محمد اسماعیلی» و استادان پایور و سعید ثابت در همین سالن ساعت ۲۱:۳۰‬ اجرا خواهد  داشت.

تالار رودکی نیز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب میزبان اجراهای «گروه آوازی تهران» به سرپرستی میلاد عمرانلو و  «تکنوازی پیانو» با اجرای رافائل میناسکانیان خواهد بود.

گروه «خنیاگران مهر» به سرپرستی بهزاد عبدی ساعت ۱۹ در ایوان شمس به روی صحنه خواهند رفت.

فرهنگسرای نیاوران نیز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان «برگزیدگان جشنواره جوان» در دو بخش سنتی و کلاسیک و  دو نوازی کمانچه و دودوک حسام اینانلو و رضا عسگر زاده به روی صحنه خواهند رفت.

«ارکستر سازهای ایرانی فارابی » به سرپرستی محمد حسین ابوفاضلی و گروه «سماع قزوین» به سرپرستی فریدون محمد بیگی هم ساعت ۱۹ در برج آزادی اجرا خواهند داشت.

«نوای سیمره کوهدشت» به سرپرستی مهران غضنفری و گروه «ترنگ ناسو» به نوازندگی برزوامیری و  ناسو نادری، در ساعت ۱۹ در سوره حوزه هنری اجرا خواهند داشت. 

برج میلاد نیز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان دو گروه موسیقی پاپ - «علیرضا طلیسچی» و «علی و رهبری آرین بهاری(پازل) » ، خواهد بود.

خانه سینما نیز فیلم‌هایی به نام‌های «برف» از مهران زینت بخش، «بن بست» ازمصطفی شیری و «ساز و مهر» از محسن نظری و مرجان قنبری مهر را به نمایش خواهد گذاشت. 

سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

جشنواره موسیقی فجر

 

 

نظر شما