شناسهٔ خبر: 31202385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه قزوین:

حوزه علمیه قزوین میزبان طلاب روحانی مدافع حرم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: وظیفه اصلی یک مسلمان به خصوص روحانیون وعلما دفاع از مرزهای جغرافیایی وفرهنگی نظام اسلامی و ملت های مسلمان است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در دیدار با مدافعین طلاب روحانی حوزه علمیه قزوین، ضمن خیرمقدم به این عزیزان گفت: دفاع از حرم اهل بیت(ع) مانند آنچه در سوریه می گذرد واجب است و مدافعین حرم اطاعت خود را از خدای متعال و اهل بیت عصمت و طهارت با رفتن به سوریه به اثبات رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: همه امت اسلامی یکی به حساب می آیند، چرا که عزت و پیروزی هر کدام به حساب دیگر گذاشته می شود.

وی اظهار کرد: حضور در صحنه ها بسیار موثر است و تجربه جنگ سوریه نشان داد حضور رزمندگان موجب دلگرمی مردم سوریه و دولتمردان آنها شده و نتیجه آن منجر به پیروزی شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مدافعین حرم باید محترم ترین افراد جامعه ما باشند و باید از زحمات آنها قدردانی نماییم و از خدای متعال بخواهیم به همه ما توفیق جهاد در راه خودش عنایت بفرماید.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: وظیفه اصلی یک مسلمان به خصوص روحانیون و علما دفاع از مرزهای جغرافیایی و فرهنگی نظام اسلامی و ملت های مسلمان است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور روحانیت در جبهه ها در حقیقت حضور آیات مبارزه و جهاد و حضور اهل بیت عصمت(ع) در جبهه های جنگ می باشد.

 

نظر شما