شناسهٔ خبر: 31201836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

کارگاه توانمند سازی زنان با استفاده از ظرفیت های ICT در فیروزکوه

کارگاه آموزشی" توانمند سازی زنان با استفاده از ظرفیت های ict" با حضور زنان روستاهای شهرستان فیروزکوه استان تهران، پنجشنبه 25 بهمن 1397 برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی دفتر امور زنان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، این کارگاه آموزشی یک روزه به همت دفتر امور زنان و خانواده وزارت ارتباطات و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و با هدف توانمند سازی اقتصادی زنان در فضای مجازی و ارتقاء سواد رسانه ای و همچنین کاهش آسیب های فضای مجازی در دو بخش راه اندازی کسب و کارهای خانگی و استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

آشنایی با انواع کسب و کارهای اینترنتی ، کارآفرینی و نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ... از سر فصل های مطرح شده در این کارگاه یک روزه بود تا به توسعه مشاغل روستایی زنان با بهره گیری از امکانات فضای مجازی یاری برساند.

همچنین در این سفر به منظور احصاء مسائل زنان روستایی در راه اندازی کسب و کارهای خانگی، بازدید حضوری از روستاها توسط تیم کارشناسی انجام شد.

زنان روستایی از روستاهای حصاربن ، ارجمند ، تبریان، مشهد، فاروج، هرانده، جلیزجند و لزور در این نشست حضور داشتند و بازدید حضوری ار دو روستایحصاربن و هراوند توسط تیم کارشناسی انجام شد.

نظر شما