شناسهٔ خبر: 31201623 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تروریست‌ها منتظر انتقام سخت سپاه باشند

گروه سیاست و اقتصاد ـ در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس به‌مناسبت به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران تأكید شده است كه تروریست‌ها باید منتظر انتقام سخت سپاه باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از پاسدارن انقلاب اسلامی که در اقدامی تروریستی به دست جنایتکاران و تروریست‌های تکفیری و مزدور به شهادت رسیدند، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای صادر كرد.
در این بیانیه آمده است:
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌‏شوند» (آیه 169 سوره آل عمران)
شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از جوانان صالح و فرزندان رشید و شجاع در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی حاضر در مرزهای پر‌افتخار جمهوری اسلامی ایران که در اقدامی تروریستی به دست جنایتکار تروریست‌های تکفیری و مزدور با یک خوردوی بمب‌گذاری شده در جاده خاش، زاهدان در استان سیستان و بلوچستان به لقاء‌الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.
ملت قدرشناس ایران همواره از پاسداران غیور و فداکار انقلاب اسلامی که در راه پاسداری از اسلام، انقلاب و کیان جمهوری اسلامی ایران، از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد و اراده خود را در راه ایستادگی در مقابل ایادی سلطه و استکبار بیش از پیش تثبیت خواهد نمود.
تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضدانسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگینشان می‌رساند و به زودی بایستی منتظر انتقام سخت سپاه باشند.
سپاه فجر استان فارس ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمان آن‌ها در سپاه پاسدارن مقتدر و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار‌ شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این‌ عزیزان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.
انتهای پیام

نظر شما