شناسهٔ خبر: 31200808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

ايسنا : یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

صاحب‌خبر -

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

*وقفچی‌ نماینده زنجان به وزیر آموزش و پرورش: تعیین تکلیف مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان

*زاهدی نماینده کرمان به وزیر جهادکشاورزی: در روزهای اخیر قیمت گوشت قرمز و مرغ و برخی اقلام لبنی به شدت افزایش یافته است به شکلی که اقشار مستضعف قادر به خرید نیستند لطفا برنامه‌ریزی و چاره‌جویی کنید. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر افزایش یافته است انتظار است نظارت و کنترل بیشتری بر بازار اعمال شود. به رییس‌جمهور: گرانی و افزایش روزافزون کالاهای اساسی به ویژه مواد خوراکی موجب نارضایتی عمومی شده است. با قدرت جلوی آن گرفته شود و در جهت تثبیت قیمت‌ها اقدام کنید.

*دهمرده نماینده زابل به وزیر امور خارجه: با تسلیت و تبریک به خانواده شهدای تروریستی استان سیستان و بلوچستان و محکوم کردن این اقدام بسیار زشت، تا کی باید شاهد اقدامات کوردلانه گروهک‌های تروریستی از  داخل کشورهای همسایه باشیم شما در این زمینه چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

*نجفی نماینده تهران به وزیر کشور: با وجودی که شغل آتش‌نشانی در کشور بسیار سخت و زیان‌اور است و آثار ناشی از این شغل جان امدادگران را تهدید می‌کند و تعداد زیادی از این افراد جان خود را در ماموریت‌ها از دست می‌دهند با این وجود متاسفانه سازمان آتش‌نشانی و سازمانهای امدادی در سراسر کشور هنوز توجهی به ایمنی آتش‌نشانان نشان نداده و شغلی به نام افسر ایمنی در این سازمان‌ها وجود ندارد.

*شریعت‌نژاد نماینده نوشهر به وزیر بهداشت: استثمار نیروهای قراردادی معین پرستار که 15 سال سابقه کار دارند ولی قراردادهایشان یک ساله و بدون سابقه است این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت؟

*شیویاری نماینده میانه به وزیر نیرو: عدم آبگیری سد آماده شده شهریار میانه چیست؟ چرا تکلیف روستائیانی که برای مساعدت در ساخت و شکوفایی منطقه،‌ زمین‌هایشان را به قیمت نازل به شما فروختند، روشن نمی‌کنید؟

*قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر کشور: پاسداری از شعار انقلاب اسلامی توسط شهرداری‌های کشور به مناسبت ایام‌الله دهه فجر  که متاسفانه از تبلیغات ابتدایی توسط شهرداری‌ها خودداری شد.

 

نظر شما