شناسهٔ خبر: 31200652 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باند سارقان حرفه ای در محلات متلاشی شد

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی محلات گفت: باند سارقان حرفه ای ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان دستگیر و متلاشی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « جعفر شمس بیرانوند» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و وسایل ساختمان های نیمه کاره در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی بیان داشت: ‌با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی آنان، سرانجام 4 نفر از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، درحال سرقت یک خودرو، با انجام عملیاتی از سوی مأموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی تلفن همراه، وسایل انجام سرقت و آلات استعمال مواد مخدر از متهمان یادآور شد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به 2 فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت از ساختمانی نیمه کاره در شهرستان محلات اعتراف کردند.
سرهنگ بیرانوند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت است.

*** کشف 25 هزار لیتر سوخت و 14 تن چوب قاچاق در دلیجان
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: 25هزار لیتر سوخت خارج از عرضه شبکه ملی و 14 تن چوب قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان کشف شد.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ « علی هاشمی» افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق سوخت، روز گذشته مأموران این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح راه ها یک دستگاه کامیون حامل سوخت خارج از عرضه شبکه ملی را شناسایی کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی، 25 هزار لیتر نفت سفید، خارج از عرضه شبکه ملی کشف شد.
فرمانده انتظامی دلیجان بیان کرد: راننده به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ هاشمی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان 2 محموله حامل 14 تن چوب قاچاق توقیف شد.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در حین کنترل حوزه استحفاظی به 2 دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی دلیجان افزود: در عملیاتی غافلگیرانه هر دو کامیون متوقف و مشخص شد که خودروها حامل 14 تن چوب قاچاق هستند.
این مقام انتظامی ارزش این محموله توقیف شده را در حدود 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: دو راننده دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/3075

نظر شما