شناسهٔ خبر: 31198914 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد برگزار شد

همزمان با چهل ساله شدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان یزد برگزار شد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در آن حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب، با اشاره به نامگذاری یکی از روزهای دهه فجر با نام «جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی»، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در کشور و برخورداری کشور از فناوری‌های روز دنیا در این حوزه را از مهمترین دستاوردها و نمونه‌ای از پیشرفت‌های علمی و فناوری پس از انقلاب اسلامی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اتکا به جوانان و تقویت حس خودباوری، ایران اسلامی، آنگونه که در اهداف سند چشم انداز 1404 آمده است، کشوری برخوردار از دانش پیشرفته، توانا در تولید علم و فناوری، متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در تولید ملی می توانیم داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‎ها، دانشگاه‌ها، شهرداری، نهادهای نظامی و انتظامی، و شرکت‌هایی از بخش خصوصی دستاوردهای چهل ساله خود را 152 غرفه به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه که کار خود را با حضور استاندار یزد و گروهی از مدیران دستگاه ها بطور رسمی آغاز کرد، در بازه زمانی 20 تا 24 بهمن ماه در محل کارخانه جنوب در شهر یزد برگزار شد.

نظر شما