شناسهٔ خبر: 31198911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

شرکت بیش از 4 هزار دانش‌آموز ملایری در مسابقات قرآن و عترت

مدیر آموزش و پرورش ملایر از شرکت بیش از 4 هزار دانش‌آموز ملایری در مرحله اول مسابقات قرآن و عترت اموزش و پرورش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر هادی سلگی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن دانش‌آموزان ملایر با اشاره به اینکه تربیتی دینی و قرآنی یکی از مهمترین مسائل امروز در جامعه است اظهار کرد: در این زمینه همه مسوولان فرهنگی، دستگاه‌ها و مهمتر از همه خانواده نقش مهم و بسزایی را دارند.

وی  با اشاره به اصول و چشم‌اندازهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: توجه به مسائل دینی و اعتقادی یکی از مهمترین برنامه‌های این سند بوده که برگزاری مسابقات قرآن جلوه‌ای از آن است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: یکی از مسائلی که ما در آموزش داریم این است که همه آموزش‌های ما منجر به تغییر رفتار نمی‌شود و برای رفع این نقیصه باید تلاش کنیم دانش‌آموزان خوبی تربیت کنیم که حقوق و تکالیف خود را بدانند.

وی از شرکت 4 هزار و 600 دانش آموز ملایری در مرحله اول در مسابقات قرآن خبر داد و افزود: این دانش‌آموزان به مدت 10 روز در رشته‌های مختلف قرآن، اذان، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشاء نماز و مداحی با هم رقابت می‌کنند.

سلگی اضافه کرد: این مسابقات در چهار رشته برای دانش‌آموزان ابتدایی، 9 رشته متوسطه اول، 11 رشته متوسطه دوم و چهار رشته برای همکاران فرهنگی در حال برگزاری است.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مسابقات خاطرنشان کرد: برگزیدگان هر رشته به مرحله بالاتر راه پیدا می‌کنند.

 مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه سال گذشته در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری 50 رتبه توسط دانش‌آموزان ملایر کسب شد افزود: از این تعداد یک رتبه کشوری، 19 رتبه اول، 20 رتبه دوم و 11 رتبه سوم استانی را به دست آورده و در مجموع در استان  در مقام دوم قرار گرفتیم.

 انتهای پیام/89013/ 20

نظر شما