شناسهٔ خبر: 31198899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عیدی برای همه

مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: جشن نیکوکاری باهدف تامین بخشی از نیاز‌های جامعه هدف در آستانه سال نو ۱۵،۱۶و ۱۷ اسفند با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد زنجان با اشاره به این که جشن نیکوکاری باهدف تامین بخشی از نیاز‌های جامعه هدف در آستانه سال نو ۱۵،۱۶و ۱۷ اسفند با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود گفت: راهبرد کمیته امداد تقویت همدلی و ارتقاء مسئولیت‌های اجتماعی اقشار مختلف جامعه برای کمک به نیازمندان است.

وی افزود: این جشن ملی همچون سنوات گذشته با مشارکت آحاد مردم، مسئولین، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و بویژه نهاد‌های مردمی، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران، هیئات مذهبی، مراکز نیکوکاری، مساجد فعال و با همکاری خوب شبکه استانی صدا و سیما (اشراق)، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، انجمن اولیاءو مربیان، بسیج مستضعفین برگزار می‌گردد.

این مقام مسئول اظهار کرد: تا ۲۱ بهمن نیز با کمک‌های خیرین و نیکوکاران نیک اندیش از عملکرد نهایی سال گذشته جشن نیکوکاری پیشی گرفته ایم، ان شاءالله با اعلام موضوع در شورای اداری شهرستان زنجان، مدیران محترم در قالب طرح مفتاح الجنه و کمک به تهیه بسته کالایی امداد را یاری خواهند نمود.

به گفته صفری استان زنجان رتبه دوم در کمک‌های نقدی به ایتام را کسب کرده است.

انتهای پیام /ک


استان زنجان رتبه دوم در کمک‌های نقدی به ایتام را کسب کرده است

برچسب‌ها:

نظر شما