شناسهٔ خبر: 31198649 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بطحایی در مراسم اجرای طرح «بازی و یادگیری»:

بچه‌ها باید با ذوق و هلهله‌کنان به مدرسه بروند

وزیر آموزش و پرورش گفت: بچه‌ها باید با ذوق و اشتیاق و هلهله کنان به مدرسه بروند و با سختی از مدرسه خارج شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اجرای آزمایشی طرح «بازی و یادگیری» در شهر تهران با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه ابتدایی «بهشت» آغاز شد.

بطحایی در این مراسم اظهار کرد: بنا بر مقدورات این طرح را آغاز کردیم و ۱۰۰۰ مدرسه را پیش‌بینی کردیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد گسترش آن باشیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در مدرسه ابتدایی صداقت را تمرین می‌کنند و یاد می‌گیرند چگونه دست افتاده را بگیرند و چگونه به همدیگر کمک کنند، گفت: اگر قرار است در مدرسه کسی تشویق شود، همه تشویق شده و تنبیه هم همینطور؛ باید رقابت‌های فردی جای خود را به فعالیت گروهی دهد.

بطحایی با بیان اینکه باید به تدریج و هم زمان موانع را برطرف کنیم و کلاس‌های آموزشی را بگذاریم، افزود: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت که در تلاش هستند امکانات لازم برای صخره‌نوردی را در مدرسه در جهت تکاپوی دانش آموزان بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه مقتضیات آموزش و پرورش با مقتضیات و ویژگی‌های دانش‌آموزان هماهنگی پیدا کند، اظهار کرد: بچه‌ها باید با ذوق و اشتیاق و هلهله کنان به مدرسه بروند و با سختی از مدرسه خارج شوند؛ نه اینکه مدال به خاطر نمره بر گردن یک دانش‌آموز بیندازیم.

نظر شما