شناسهٔ خبر: 31198405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیریت شهری نباید مانعی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشد

جلسه بررسی تجمیع دکل های مخابراتی با حضور رئیس شورای شهر همدان با موضوع سلامت، سنجش تشعشع و امکان تجمیع در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، مجتبی ساکی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، در نشست هایی با رئیس شورای اسلامی شهر همدان، کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب و مدیران منطقه ای اپراتورهای تلفن همراه مشکلات دکل های مخابراتی را مورد بررسی قرار داد.

ساکی با اشاره به اهمیت موضوع توسعه خدمات شهری، تاکید کرد که  قوانین و مقررات مدیریت و توسعه شهری نباید مانعی برای ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نماید و در صورت بروز مشکل، همه متولیان امر باید با هم افزایی در رفع آن حداکثر تلاش خود را بنمایند . ساکی افزود : تجمیع دکل های مخابراتی مجاور، یکی از راه های کارشناسی بهبود منظر شهری است که باید با برنامه ریزی و همکاری اپراتورها در استان تحقق یابد.

در پایان این نشست ساکی با اشاره به عقد تفاهم نامه همه جانبه، خواستار ارائه برنامه و راهکارهای شهر الکترونیک و هوشمند توسط اپراتورها شد.

نظر شما