شناسهٔ خبر: 31198353 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

روحانی یکشنبه به هرمزگان سفر می‌کند

خبرگزاری فارس

رئیس جمهور فرداصبح به هرمزگان سفر می کند و ساحل نشینان خلیج همیشه فارس میزبان حسن روحانی می‌شوند.

صاحب‌خبر - با سفر عالی‌ترین مقام اجرایی کشوربه هرمزگان، چندین طرح به بهره‌برداری می‌رسد. افتتاح پروژه‌های مهمی از جمله فاز سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و آغاز مراحل اجرایی فاز چهارم این پالایشگاه، بهره‌برداری از چند پروژه به صورت ویدیو کنفرانس و برگزاری شورای اداری با حضور حسن روحانی از جمله برنامه‌های مهم و پیش‌بینی شده برای این سفر است.

همچنین دیدار با مردم در بندرلنگه از دیگر برنامه‌های این سفر حدود دو روزه رییس جمهوری به استان هرمزگان می‌باشد.

گفتنی است، فریدون همتی استاندار هرمزگان در مصاحبه‌ای از سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای دولت در روز یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه به استان هرمزگان و شهر بندرلنگه خبر داده و دیدار با مردم و بهره‌برداری از چند طرح در استان را از جمله اهداف سفر دکتر روحانی به هرمزگان بیان کرده است.

یادآور می‌شود، رئیس جمهور و هیات همراه، صبح روز یکشنه ۲۸ بهمن ماه، وارد فرودگاه بندرلنگه می‌شود و در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار می‌کند.

شرکت در نشست مشترک شورای اداری (عصر روز یکشنبه)، دیدار با نخبگان، افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی در حوزه‌های کشاورزی، راه، مسکن، صنعت و معدن به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه‌های روز نخست سفر رئیس جمهور به هرمزگان است.

بهره‌برداری از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و نشست خبری با خبرنگاران از اهم برنامه‌های دومین روز حضور دکتر روحانی در استان هرمزگان است.

نظر شما