شناسهٔ خبر: 31198273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

افتتاحیه پایگاه بسیج شهید سمائی در شهرک غرب مشهد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار حسن زاده، فرمانده  قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه در آیین گرامیداشت سالروز ۲۲ بهمن در پایگاه شهید سمائی منطقه قاسم آباد مشهد اظهار داشت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه هنوز چهل سال از آن نگذشته است، توسعه‌ی فراوانی در علم و عرصه‌های دیگر داشته است و قطعا در آینده با کمک مردم و ملت ایران افتخارات جدیدی را بدست می‌آوریم.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در ایران اگر یک فرد انقلابی و بسیجی روی کار بیاید، دیگر این پتانسیل‌ها نادیده گرفته نمی‌شوند و پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف خواهیم گرفت.

حسن زاده با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، بیان داشت: این بسیجیان هستند که روزی استکبار جهانی را از بین می‌برند. قدر این بسیج و لشکر خدا را بدانید.

وی خاطر نشان کرد: ما بسیجیان باید از دستاورد‌های انقلاب حفاظت کنیم؛ زیرا کسانی هستند که می‌خواهند این دستاورد‌ها را از ما بگیرند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه در پایان افزود: دشمن با تجربیاتی که داشته است می‌داند در عرصه جنگ سرد نمی‌تواند رو به روی ایران بایستد به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده اند. آن‌ها می‌خواهند جوانان ما را از جامعه و خانواده بگیرند، ولی تا وقتی که اسلام و قرآن هست نمی‌توانند هیج غلطی بکنند.

در پایان مراسم از خانواده شهید سمائی و بسیجیان نمونه سطح منطقه و حوزه و مسئولانی که در دهه فجر همکاری نمودند، توسط فرمانده قرارگاه ثامن الائمه و فرمانده سپاه یاسر لوح تقدیر اهداء و جوایزی تقدیم آن‌ها گردید.

شایان ذکر است این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع مانند: اجرای سرود و... همراه بود.

نظر شما