شناسهٔ خبر: 31198187 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

فراخوان دبیرکل جنبش انصارالله برای راهپیمایی یمنی‌ها

ابنا

دبیرکل جنبش انصارالله یمن از مردم این کشور خواست برای حمایت از آرمان مردم فلسطین راهپیمایی کنند.

صاحب‌خبر -

‌ به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «عبدالملک بدرالدین» دبیرکل جنبش انصارالله یمن خواستار آن شد تا مردم، روز یکشنبه (فردا) برای اعلام برائت از خیانتکاران و پایبندی به آرمان فلسطین در استان‌های مختلف، راهپیمایی‌های گسترده برپا کنند.

وی در بیانیه‌ای گفت: نشست ورشو یکی از نشست‌های فراوانی بود که در آن علیه امت توطئه‌ها چیده شد. آنچه که این نشست را از نشست‌های قبلی متمایز می‌کند این است که مسائل پشت پرده، علنی شد.

بدرالدین افزود: ظاهر شدن نمایندگان مزدوران در کنار نتانیاهو، تصویری رسواکننده و خفت بار است و شرایطی را فاش می‌کند که برای امت ما خواسته شده است. چرا که خیانتکاران مزدور می‌خواهند مردم عزیز ما نیز مانند آن‌ها بازیچه‌ای در دست اسرائیل و یکی از ابزار‌های آمریکا باشند. آن‌ها می‌خواهند مردم ما از ایمان که خداوند به آن‌ها عطا کرد خارج شوند و استقلال، کرامت و آزادی خود را قربانی کنند.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد مردم یمن بر مواضع ایمانی و اخلاقی خود در کنار مردم فلسطین و مقدسات، ثابت قدم و به مسائل امت پایبند هستند و دشمنی با اسرائیل، موضعی اصولی و عقیدتی است.

عبدالملک بدرالدین گفت: مردم یمن روز یکشنبه با آمدن به خیابان‌ها بر ثبات و پایبندی به مواضع اصولی و ایمانی خود و پایبندی دائمی به رویارویی با تجاوزگری تاکید می‌کنند.

.................

پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما