شناسهٔ خبر: 31197666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان:

حادثه تروریستی زاهدان واکنش مذبوحانه دشمنان و عوامل داخلی آنها به حضور مردم بود

حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: دشمنان استکباری و جریانات تکفیری موجود بدانند جنایات تروریستی عزم و اراده ملت ایران را مصمم تر و قوی تر و نیروهای مسلح ما را در پاسداری از حریم امنیت کشور استوارتر می کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام  علیرضا باطنی در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، پیرامون شهادت 27 پاسدار مدافع حریم امنیت بابیان اینکه  کمال انسانی واوج سعادت بشری و فوز عظیم در شهادت نهفته است، از آن جهت که این  مردان به آرزوی دیرینه خود رسیده اند، گفت: امیدواریم خداوند با ثمر بخشیدن به خون این عزیزان خیرات وبرکات زیادی برای امت شهید پرور ایران قراردهد.

وی تاکید کرد: اگر همزمانی این حادثه تلخ را با رخدادهای پیرامونش ملاحطه کنیم در خواهیم یافت دشمنی که رسما اعلام کرده بود ایران چهل سالگی انقلابش را نخواهد دید، چشمش با حضور پرشور مردم در 22 بهمن کور شد و امیدهای واهی اش تباه گشت.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه از طرفی دیگر ترفند کنفرانس ورشو به افتضاحی برای برگزارکنندگان آن تبدیل شد، تصریح کرد: این مجموعه اقدامات شکست خورده جبهه استکبار، ایران اسلامی عزیز را بار دیگر در چشم مردم جهان بزرگتر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی عنوان کرد: براساس حرکت مدافعین حرم و هدایت رهبری، دست آمریکا از منطقه در شرف قطع شدن است، لذا باعث انتقام این جنایتکاران از ملت ایران شد، حادثه تلخ تروریستی چهارشنبه گذشته به گونه ای واکنش مذبوحانه دشمنان وعوامل داخلی آنها بود

وی بیان کرد: دشمنان استکباری و جریانات تکفیری موجود بدانند این قبیل جنایات تروریستی عزم واراده ملت ایران را مصمم تر وقوی تر ونیروهای مسلح ما را در پاسداری از حریم امنیت کشور استوارتر  می کنند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: بدون تردید مردم انقلابی وشریف سیستان وبلوجستان هم که دل در گرو انقلاب دارند از این حوادث ناراحت هستند و اجازه نخواهند داد دست بیگانه در منطقه آنها وبخشی از خاک کشور باعث ایجاد چنین حوادث تلخ  دیگری شود.

وی با بیان اینکه باردیگر شهادت دلیرمردان مدافع حریم امنیت را تسلیت گقته و از همه  طلاب، فضلا و روحانیون انقلابی حوزه علمیه  اصفهان درخواست داریم که امروز در تشییع پیکر مطهره ۲۷ شهید پاسدار از ازرش های اسلامی حضوری پرشور داشته باشند، خاطرنشان کرد: همچنین روحانیون و طلاب مدارس علمیه شهرستان ها در مراسمات این شهیدان در شهرهای استان با قوت حاضر شوند و نشان دهند روحانیت پیشگام قدردانی فرزندان فداکار ایران اسلامی بوده وهست.

*انتقام سخت و پشیمان کننده از مسببان حادثه تروریستی زاهدان

حجت الاسلام والمسلمین  باطنی افزود: پیشنهاد دارم که روحانیون درکنار خانواده شهدا حضورپیدا کنند وباحضور خود در منزل شهدا با خانواده آن عزیزان ابراز همدردی کنند.

وی ابراز کرد: انقلاب و نظام اسلامی بدون تردید از اقتدار لازم برخوردار است و انتقام سخت و پشیمان کننده ای از مسببان و عاملان این جنایت گرفته خواهد شد و امیدوارم با خبر انتقام دل مردم ایران شاد و بخشی از حزن و اندوه خانواده شهدا تسکین پیدا کنند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: مردم ایران همواره آماده برای شهادت در راه اسلام هستند و قطعا نظامی که منافع جهان استکبار وغرب را به خطر انداخته است، طبیعی است که دشمن تلاش خود را برای مقابله باآن انجام دهد، ولی انقلاب به سن بلوغ و پختگی یعنی چهل سالگی رسیده است و دهه پنجاه خود را آغاز کرده و به عنوان الگویی در جهان اسلام شده و از این پس شاهد ثمرات ودستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت بومی در کشورهای اسلامی خواهیم بود.

* زمان اضمحلال نظام سلطه فرا رسیده است

وی بیان کرد: امروز این نوید را می دهیم که تاثیرات اتقلاب اسلامی بومی شده در کشورهای اسلامی خود را نشان می دهد و این قبیل مسائل دشمنی جبهه استکبار و ایادی آنها را در پی داشته و فصل اضمحلال نظام سلطه و متلاشی عوامل حلقه به گوش آنها در جهان اسلام فرا رسیده است

حجت الاسلام والمسلمین باطنی عنوان کرد: از مردم اصفهان هم انتظار داریم در مراسم تشییع امروز شهدا پرشور شرکت کنند و به دنیا نشان دهند این قبیل اقدامات ترس واهمه برای ملت ایران ندارد.

انتهای پیام

نظر شما