شناسهٔ خبر: 31197512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همدردی یک ملت ؛

مردم و مسئولان جنایت زاهدان را محکوم کردند/ خانواده شهید میرزایی تشکر کرد

نماینده مردم شهرستان های چادگان، فریدن، فریدونشهر و بوئین میاندشت در پیام خود حضور مقتدرانه امت همیشه در صحنه ایران اسلامی خاری بر چشم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب دانست که سبب شد گروهک حقیر تروریستی جمعی ازپاسداران را به شهادت برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از چادگان، مردم و مسئولان شهرستان چادگان با انتشار اسامی شهدای حادثه تروریستی در پنج شنبه، سیل پیام ها و بیانیه ها به طرف این خانواده شهید سرازیر شد و این خانواده نیز با صدور بیانیه ای تشکر کرد که مهم ترین نکات این پیام ها را در ذیل می خوانید:

 

لایحه استعماری FATF راه را برای جولان هرچه بیشتر تروریست ها  باز می کند

 در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورچادگان در محکومیت حادثه تروریستی زاهدان آمده است: متاسفانه برخی مزدوران در ظاهر وابسته به وهابیت خبیث و در باطن وابسته به صهیونیست های نجس و استکبار جهانی، همزمان با نشست ضدایرانی ورشو و پس از حماسه آفرینی عظیم و باشکوه ملت انقلابی ایران در گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر، با هدف انتقام از ملت شریف ایران و ضربه به امنیت خلل ناپذیر جمهوری اسلامی، دست به چنین اقدام تروریستی و ددمنشانه زدند.

 

در این عملیات کوردلانه، دشمنان به زعم خود سعی در شکستن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را داشتند، غافل از آنکه این ملت و پاسداران شهادطلبش آزمون های به مراتب بزرگتری در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه را پشت سر گذاشته اند. دشمنان بیچاره مردم ایران قصد انتقام از مردم ایران را دارد، چرا که مردم و نیروهای نظامی از یکدیگر جدا نیستند و مدافعان حریم مقدس ایران اسلامی، فرزندان همین ملت است.

 

امروز که باطن پلید این جنایتکاران و حامیان آمریکایی، انگلیسی و سعودی و صهیونیست آنان بیش از پیش بر همگان آشکار شده، لازم است در راستای حفظ استقلال و امنیت ملی، تمامی قوای کشوری بالاخص دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به تقویت بنیه دفاعی کشور اقدامات لازم را اتخاذ نماید و از تصمیمات احتمالی خود مبنی بر کاهش بودجه دفاعی و امنیتی کشور، پرهیز کند. همچنین دولت توجه نماید که پیوستن به لوایح استعماری همچون FATF راه را برای جولان هرچه بیشتر تروریست ها در اطراف مرزهای ایران اسلامی، هموارتر خواهد کرد.

 

تروریست ها از 22 بهمن ماه ترسیدند

در پیام پرسنل بخشداری چنارود می خوانیم:  تروریست‌ها با نگاه سراسر ترس و وحشت خود از عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اخیر، سعی بر تلخ‌کام نمودن مردم عزیز پس از شادی سالگرد انقلاب اسلامی داشتند، اما نمی‌دانند که شهادت افتخار ماست و تا آخرین قطره خون پایبند انقلاب و رهبری خواهیم ماند.

 

 «کوروش موگویی» این اقدام بزدلانه و کور را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، سبب ساز اتحاد و یکپارچگی  ملت بزرگ و دردآشنای ایران را در برابر چنین کینه توزی های دیرینه دانست.

 

حضور مقتدرانه، خاری درچشم دشمن

 در پیام تسلیت  «اکبر ترکی» نیز می خوانیم: اینک که در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور مقتدرانه امت همیشه در صحنه ایران اسلامی خاری بر چشم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بود مزدوران و اجانب بیگانه و گروهک حقیر تروریستی جمعی از رزمندگان غیور و پاسداران اسلام و ایران عزیز را که در ماموریت شریف بودند به شهادت رساندند.

 

نماینده مردم شهرستان های چادگان، فریدن، فریدونشهر و بوئین میاندشت ادامه می دهد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم مسلمان و شریف ایران، مقام عظمای ولایت و خانواده های داغدار شهدا به ویژه خانواده شهید والامقام داوود میرزایی و مردم شریف و شهید پرور چادگان و روستای علی‌عرب، اجر جزیل برای عزیزان سفر کرده و صبر و سلامتی برای بازماندگان مسالت می نمایم.

 

مسئولان  و مردم شهرستان چادگان و همکاران شهید با حضور در منزل شهید، شهادت این جوان را به خانواده تبریک و تسلیت گفتند.

متن تشکر خانواده شهید میرزایی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

(عظمت ما بخاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است ) امام خامنه ای (مدظله العالی)

بی گمان شهدا شمع محفل بشریتند و شهید هدیه ای است به پیشگاه الهی برای دفاع از اسلام ، ولایت و امنیت کشور عزیزمان.

مشیت و تقدیر خدای متعال چنین شد که جوانی مومن ، رشید ، دلسوز ، متعهد  و خدمتگزار ، شهید پاسدار داوود میرزائی ندای ارجعی الی ربک را اجابت ، و خلعت زیبا و افتخار آفرین شهادت را بر تن  و روح مطهرش به آسمان پر کشید .

یقینا آنچه که باعث صبر و تحمل فقدان این شهید عزیز گردیده ، الطاف الهی و عنایات خاصه حضرات ائمه معصومین علیهم السلام و دعا  خیر و حضور تسلی بخش و گسترده آحاد مردم شریف و نجیب  منطقه و مسئولین خدمتگزار بوده است.

لذا بر خود فرض می دانیم به مصداق حدیث شریف « من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق » از تمامی عزیزان و عموم سروران گرامی و مسئولین رسانه ها که حضورا یامجازی در بزرگداشت و رصد اخبار این شهید گرانقدر و یا با ارسال پیام ابراز همدردی نموده اند تقدیر و تشکر نمائیم که قدم دلجویی و مهربانی شما مردم فهیم و شهید پرور شهرستان و روستای شهید پرور علی عرب و هم استانی های عزیز ، تسلی دل خانواده و شادی روح آن شهید را فراهم ساخت، این حجم عظیم قدرشناسی ، محبت و کرامت را جز خدای عشق کسی جزا نمی تواند داد که اجرکم عندالله

خانواده ی شهید پاسدار داوود میرزائی بدین وسیله از زحمات شما عزیزان، مسئولین و ارگان هایی که همراه ما هستند قدردانی می نماید و لذا در برابر شکوه  و صلابت حضورتان و تقبل زحمات در این فصل سرما در راستای تکریم این شهید سعید و مظلوم، سر تعظیم فرود می آوریم و از درگاه خداوند سبحان برای تک تک شما برادران و خواهران ارجمند آرزوی سلامت ، سعادت و اجر عظیم در دنیا و آخرت مسئلت می نمائیم .

ان شاء الله بتوانیم در  شادیها جبران زحمات کنیم ، و از اینکه به علت تألمات روحی و ضیق وقت، قادر به قدردانی حضوری و تلفنی از آحاد مردم و مسئولین نیستیم، عمیقا عذر خواهی می کنیم . 

وَ سَلامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَ یَوْمَ یَمُوتُ وَ یَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا

خانواده جانباز شهید پاسدار داوود میرزائی/

نظر شما