شناسهٔ خبر: 31197015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳.۵ تن ادویه‌جات فاسد و تاریخ گذشته در اردبیل کشف شد

R41374/P/S6,49/CT11

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با هماهنگی با دستگاه قضایی ۳.۵ تن ادویه‌جات فاسد و تاریخ گذشته در اردبیل کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

بابک نخستین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: با هماهنگی با دستگاه قضایی و بازرسی‌های به عمل آمده بیش از 3.5 تن ادویه‌جات فاسد و تاریخ گذشته در یک واحد صنفی در اردبیل کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های انجام شده و بازدید مشترک کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اردبیل به همراه کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با اخذ دستور قضایی مبنی بر حضور ماموران پلیس اطلاعات و امنیت واحد مرکز پخش مواد غذایی در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل، این واحد مورد بازرسی قرار گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در این بازرسی‌ها دو تن ظرف خالی و ادویه‌جات بسته‌بندی شده با مشخصات جعلی و یک هزار و 350 کیلوگرم اقلام تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: این ادویه‌جات با مشخصات جعلی بسته‌بندی شده بود تا به مردم عرضه شود که پس از بازرسی‌های انجام شده توانستیم این ادویه‌جات تاریخ گذشته را از یک مرکز پخش مواد غذایی در اردبیل کشف و ضبط کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بازداشت موقت متصدی این مرکز پخش مواد غذایی با دستور قضایی خبر داد و افزود: با مخلان در امنیت غذایی مردم و عاملان توزیع و پخش مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته با هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و انتظامی برخوردهای لازم و قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما