شناسهٔ خبر: 31196933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام‌جمعه موقت فرمهين

ملت ایران 22 بهمن 97 سنگ تمام گذاشت/دستگاه دیپلماسی باید انتقام خون به ناحق ريخته پاسداران را بگيرد/ بيانيه رهبري در آستانه دهه پنجم انقلاب چراغ راه براي همه ما است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ حجت‌الاسلام عطااللهی، امام‌جمعه موقت فرمهين در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن تقدير از مردم فراهان در برپايي مراسم سوگواري فاطميه گفت: برپايي خيمه عزا يا جشن اعياد اهل بيت(ع) و ائمه اطهار(ع) نشان از ارادت ما به اهل بيت(ع) است.

وي افزود: اهل بيت(ع) معدن كرم و بركت هستند و براي رستگاري در دنيا و آخرت فقط كافي است كه در مسير آنها گام برداريم.

عطااللهی اظهار كرد: در تقويم مراسمات مذهبي وارد شده است اما متاسفانه باز هم شاهد برگزاري جشن عروسي در ايام فاطميه هستيم و اين موضوع زيبنده كشور شيعه اميرالمومنين(ع) نيست.

امام جمعه موقت فرمهين با تشكر از حضور باشكوه مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت: مردم در روز ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و به وظيفه خود عمل كردند، مردم غيور ايران با وجود همه مشكلات و سختي ها در اين ۴۰ سال در همه صحنه ها حضور داشتند و پاي انقلاب ايستاده اند.

وي بيان كرد: دشمنان اين نظام همه تلاش خود را به كار گرفتند تا جشن ۴۰ سالگي انقلاب كم رنگ برگزار شود اما با بصيرت اين مردم هميشه در صحنه خواب آنها تعبير نشد.

عطاءالله‌ی افزود: اين حضور مردم وظيفه مسئولان را سنگين تر مي كند، مسئولان بايد قدر مردم را بدانند و قدردان مردم باشند.

امام جمعه موقت فرمهين ادامه داد: گراني و فشارهاي اقتصادي بر مردم هست اما اين مردم بيشتر از ناعدالتي ها و مفاسد اقتصادي ناراحت هستند و بارها هم به مسئولان تذكر داده اند.

وي با اشاره به ذبح كودك شيعه در جوار حرم رسول‌الله(ص) گفت: كودكي را به جرم شيعه بودن سر مي برند، آيا اين نشان از تمدن و حقوق بشر است.

عطاءالله‌ی با اشاره به سكوت مدافعان حقوق بشر ادامه داد: اگر يك حيواني در جايي از دنيا مورد ظلم قرار بگيرد، اين مدعيان حقوق بشر به صدا در مي آيند اما كودكي شيعه را ذبح كردند و ۲۷ نفر از جوانان ما را در سيستان و بلوچستان در دفاع از مرزهاي كشور شهيد كردند پس چرا صدايي از اين افراد در نمی‌آید.

امام‌جمعه موقت فرمهين با اشاره به نشست امنيتي در ورشو لهستان افزود: عده اي از آن سر دنيا و برخي از كشورهاي گردن كج استكبار براي صيانت از خاورميانه به لهستان آمدند و نشست امنيتي گرفتند و بيانيه مي دهند كه ايران تهديد امنيتي است.

وي افزود: آيا ما تهديد امنيتي هستيم يا شما كه در روز نشست در حادثه تروريستي جوانان ما را به شهادت رسانديد.

عطاءالله‌ی بيان كرد: دستگاه ديپلماسي كشور بايد سياست خنده را کنار بگذارد و انتقام خون به ناحق ريخته پاسداران را بگيرد، چهل سال است كه استكبار و ايادي آن به ما جسارت و خيانت می‌کنند، تمام تعهدات و توافقات را زير پا می‌گذارند، رهبري بارها به بدعهدي این‌ها هشدار داده است.

امام‌جمعه موقت فرمهين ادامه داد: پيامبر(ص) كه رحمت اللعالمين بود در برابر دشمن گاهي دست به شمشير مي شد و هميشه نبايد با دشمن با روي خوش برخورد كرد.

وي با اشاره به اينكه بايد در مقابل زورگويان ايستادگي كرد، گفت: فرمانده سپاه پاسداران اعلام كردند كه انتقام خون اين شهيدان را خواهيم گرفت و سيلي سختي به دشمن می‌زنیم، جسارت و شجاعت سپاه پاسداران را تحسين می‌کنیم.

عطاءالله‌ی با اشاره به بيانيه رهبري بيان كرد: بيانيه رهبري در آستانه دهه پنجم انقلاب چراغ راه براي همه ما است، رهبري در همه حوزه‌ها راهكار، اهداف و چگونگي حركت را نشان دادند و حجت بر همه ما تمام شد.

امام‌جمعه موقت فرمهين گفت: يكي از مواردي كه در اين بيانيه آمده است، سلامت اقتصادي مسئولان است، اندك مسئولاني در كشور سلامت اقتصادي ندارند و گمان مي كنند كه بر سر سفره انقلاب مي توانند كنند، بايد دست اين افراد از سفره انقلاب كوتاه شود.

نظر شما