شناسهٔ خبر: 31196760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رکوردی جدید برای ستاره پرتغالی

"رونالدو" و اهمیتی که برای یوونتوس دارد

کریس رونالدو با عملکردی که در بازی روز جمعه یووه داشت توانست یک بار دیگر به رکوردی که پیش از این دو بار به آن دست یافته بود، برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  کریستیانو رونالدو در آخرین دیدار تیم فوتبال یوونتوس که در روز جمعه برگزار شد یک بار دیگر اهمیتش را برای این تیم نشان داد و توانست یک گل بزند و یک پاس گل بدهد.

این بازیکن ۳۳ ساله کمک کرد تا تیمش با نتیجه ۳ بر صفر فروزینونه را شکست دهد. او به پائولو دیبالا پاس گل داد و گل سوم تیمش را هم زد.

او در بازی این تیم مقابل پارما و ساسولو هم توانسته بود گل بزند و پاس گل بدهد. این دومین بار است که این بازیکن توانسته در دوران بازی کردنش در ۳ بازی پشت سر هم هم گل بزند و هم پاس گل بدهد. آخرین بار که به این آمار رسیده بود نوامبر سال ۲۰۱۴ بود، زمانی که هنوز در رئال مادرید بازی می‌کرد.

رونالدو گل شماره ۱۹ را به ثمر رساند تا در صدر جدول بهترین گلزنان سری آ قرار گیردو از طرفی در جدول رده بندی بازیکنانی که بیشترین پاس گل را دادند هم او در صدر جدول است با ۸ پاس گل، البته که او در این جدول تنها نیست.

رونالدو همچنین در ۲۷ گل تیمش در رقابت‌های سری آ نقش داشته که این تعداد ۵۲ درصد از کل گل‌های زده تیمش در این رقابت‌ها است.  

منبع: مهر

انتهای پیام/

نظر شما